Add-ons waarmee de photobucket foto’s weer zichtbaar worden.
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4854
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 08 september 2017 04:10 PM

Een paar jaar geleden heeft imageshack veel topics verziekt omdat de foto’s niet meer zichtbaar waren en onlangs besloot photobucket 399 dollar te vragen voor het hosten van onze foto’s, ook als je er maar één zou gebruiken.

Okay, je mag ze wel gratis hosten, maar niet op forums plaatsen.

Op een ander forum postte iemand twee links naar add-ons voor Chrome en Fire fox en ik het die voor Chrome ge-installeerd, waardoor mijn foto’s ook hier weer zichtbaar zijn geworden.

De links:

https://chrome.google.com/webstore/detail/photobucket-embed-fix/naolkcpnnlofnnghnmfegnfnflicjjgj

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/photobucket-embedded-fix/

Profiel  
 
spijker5
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 08-09-2008

Gepost: 12 september 2017 12:07 AM
  [ # 1 ]

Goede actie, want geblokkeerde foto’s in een soms al jaren bestaand topic is een groot gemis, en iedereen die Photobucket gebruikt heeft of krijgt er last van! Had Chrome nog niet geïnstalleerd, nu wel, ook als webbrowser ingesteld, maar zie nog geen effect. Kun je mij als digibeet uitleggen welke actie(s) ik nog meer moet ondernemen om resultaat te bewerkstelligen? Reuze bedankt, groet, M.

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4854
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 12 september 2017 12:10 AM
  [ # 2 ]

Ik heb hem op Chrome geinstalleerd en zie al mijn foto’s weer, dus ik denk dat als je de add-on installeert, dan moet jij die foto’s ook kunnen zien.

Op een ander forum zijn verschillende leden bij wie het werkt, ook in Fire fox.

Profiel  
 
jakkerma
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 540
Geregistreerd: 23-01-2005

- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Gepost: 12 september 2017 07:08 AM
  [ # 3 ]

Als het niet werkt: probeer shift+F5

Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 280k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…

Profiel  
 
spijker5
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 08-09-2008

Gepost: 12 september 2017 10:18 AM
  [ # 4 ]

Gisteravond nog geen succes hier, wél meteen bij onze Franse vrienden, maar tot mijn blijde verrassing vind ik nu de oudere foto-emmer-plaatjes er weer bij! clap very good

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11615
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 11 oktober 2017 10:17 PM
  [ # 5 ]

Vanwege de toenemende populariteit zoals in het draadje van Spijker 5 heb ik dit draadje naar onze verzameling links & downloads verplaatst en, voor zolang de extensies werken, sticky gemaakt voor gemakkelijke vindbaarheid.

Edit to add: het lijkt erop dat je in sommige gevallen de extensie in ieder geval in Chrome even handmatig aan moet zetten (drie bolletjes rechtsboven, meer hulpprogramma’s, extensies, vinkje zetten).

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4854
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 24 oktober 2017 10:17 PM
  [ # 6 ]

Kennelijk heeft photobucket het lek voor Firefox gerepareerd, dus is er nog een:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/photobucket-fix/

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4854
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 26 oktober 2017 10:55 PM
  [ # 7 ]
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook