TomTom Traffic werkt niet
fampostma
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 30-11-2017

Gepost: 06 januari 2018 04:24 PM

Beste forumleden. We hebben vanaf afgelopen november een verse C4GP met het TomTom navigatie systeem maar wat we ook proberen, we krijgen TomTom-traffic niet aan de praat en zien nog steeds alleen maar TMC op het scherm staan. Eerst waren we er nog vanuit gegaan dat het koppelen van de smartphone wellicht niet goed was maar blijkbaar hoeft dat bij onze auto niet omdat we de bekende toetsjes op het plafond hebben en geen telefoon nodig hebben. De handleiding is hier duidelijk in.

“Het systeem is automatisch verbonden met het geïntegreerde modem voor de diensten “Urgence- en Assistance-oproep”, een verbinding maken via de smartphone van de gebruiker is niet nodig”

In dit forum lees ik dat je ergens bij het afleveren van de auto voor moest tekenen als akkoord en dan zo het werken. We hoefden nergens voor te tekenen en nadat ik ook al bij de dealer teruggewenst was hiervoor hadden ze het nergens over terwijl ik toch ergens het flauwe vermoeden heb dat ze onze auto simpelweg vergeten zijn aan te melen o.i.d. De monteur van de dealer kon hier geen uitsluitsel over geven en volgende week gaat een “expert” naar de navigatie kijken.

Mijn vraag aan de forumleden waar alles wel goed werkt, kun je ergens in het menu van de navigatie zien dat je bent aangemeld voor TomTom Traffic en of dit ook daadwerkelijk actief is?

De optie - “Versturen van gegevens toegestaan” staat keurig aangevinkt ...

Groeten van Familie Postma

Profiel  
 
fampostma
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 30-11-2017

Gepost: 12 januari 2018 09:14 PM
  [ # 1 ]

Laat maar,

Wederom langs de dealer geweest. Ze waren vergeten de auto aan te melden zoals we al dachten. Nu werkt het allemaal wel.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook