BX type 1 gezocht als trouwauto
Tiesm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 12-03-2018

Gepost: 12 maart 2018 10:02 PM

Beste Forumleden,

Ik ben een oud BX rijder. Toen ik mijn vriendin leerde kennen had ik de BX een paar jaar en we hebben veel lief en leed met de auto mee gemaakt: twee verhuizingen, een loodzware verbouwing, paniektochtjes naar mijn zieke en inmiddels overleden ouders. Helaas moest ik afscheid nemen van de auto toen de reparatiekosten te hoog werden (als ik nu zie wat voor bedragen er voor oude bx-en betaald worden is dat goed stom geweest).

Na lang samengewoond te hebben gaan we nu trouwen. En ik kan me eigenlijk geen andere auto voorstellen om dat in te doen dan een BX. Ik zoek daarvoor een type 1, in mooie staat, liefst blauw (ik had Bleu Romantique).

Ik kon online niks vinden dus heb mijn hoop gevestigd op jullie. Misschien is er iemand onder jullie die er een heeft en bereid is die te verhuren of wie weet kennen jullie mensen. Ik ben met elke tip blij. Ik woon in Arnhem, dus die regio zou handig zijn, maar dat is geen must.

Groeten,
Ties

Profiel  
 
pascalvm
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1069
Geregistreerd: 06-11-2008

- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Gepost: 12 maart 2018 11:44 PM
  [ # 1 ]

Hoi Ties,

Wanneer is de bruiloft?

dagelijkse diesel: BX TGD Break, de GTI, winterklassieker: BX 16 TRS, zomerklassieker: DSuper

Profiel  
 
Tiesm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 12-03-2018

Gepost: 13 maart 2018 08:21 AM
  [ # 2 ]

Hoi pascal, dank voor je reactie. Dacht ik alles geschreven te hebben vergeet ik dit. Best belangrijk. De trouwdag is 1 juni van dit jaar.

Profiel  
 
Gepost: 13 maart 2018 10:04 AM
  [ # 3 ]

De regio Arnhem is het epicentrum van BX-land, dus dat moet haalbaar zijn. De mijne is behalve de verkeerde kleur/type ehh… verre van de gevraagde goede staat. Kom mensen, deze sentimental journey naar het stadhuis moet toch haalbaar zijn!

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
Tiesm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 12-03-2018

Gepost: 13 maart 2018 08:37 PM
  [ # 4 ]

@HvdL epicentrum, dat klinkt goed en dank voor de wervende oproep.

Profiel  
 
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 13 maart 2018 08:51 PM
  [ # 5 ]

Sorry, mijn donkergrijze type 2/3 16 TRS lijkt me niet het geschiktst voor een trouwerij, maar als echt niemand reageert kun je contact opnemen! Overigens dacht ik, HvdL, dat vooral Friesland en Groningen BX-territory zijn…

Profiel  
 
Gepost: 13 maart 2018 09:07 PM
  [ # 6 ]

Klopt, maar rond Arnhem zit ook een nest, waarin bovendien het type 1 aardig vertegenwoordigd is, meen ik te weten Smile Ties, zet anders je oproep op facebook (als je een account hebt), bij Citrofielen en Citrozielen en/of de BXClub (of citroen marktplaats, als er een vergoeding tegenover staat). Ben ‘m daar nog niet tegengekomen, namelijk.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
Tiesm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 12-03-2018

Gepost: 13 maart 2018 10:25 PM
  [ # 7 ]

@Rougefurio, dank voor het aanbod. Ik zoek uiteraard een in mooie staat (niet dat die van mij dat was overigens).

@HvdL Dank ga ik proberen. Ik heb geen FB maar zal het via vriend regelen. En uiteraard staat er een vergoeding tegenover. Zoals ik als schreef wil ik hem huren. Kan ik een kleien bijdrage leveren aan het onderhoud.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook