bullbar nieuw type/oud type
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 15 maart 2006 04:31 PM

Past een berlingo bullbar voor een nieuw type neus ook gewoon op een oud type berlingo ?

Profiel  
 
BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 797
Geregistreerd: 24-07-2005

Gepost: 15 maart 2006 04:37 PM
  [ # 1 ]

Re: bullbar nieuw type/oud type

erik wijngaarden schreef:

Past een berlingo bullbar voor een nieuw type neus ook gewoon op een oud type berlingo ?

Ik meen te weten dat de constructie van die bull bars anders zijn voor type 1 en type 2.
Op de site van carequipment . http://www.carequipment.be/ spreken ze ook over model 1 en 2 dus ...jammer maar helaas Crying or Very sad

Greetz Cool

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  
 
Gepost: 16 maart 2006 02:46 PM
  [ # 2 ]

Aangezien de voorzijde volledig anders van constructie is (niet alleen van uiterlijk, zelfs de motoren staan onder een andere hoek) zullen die bullbars ook wel niet gelijk zijn vermoed ik. Maar wie wil er nou zo’n lelijk ding op zijn auto? Komt bij dat de kans dat je hem er binnenkort vanwege wetgeving weer af moet halen ook niet ondenkbaar is, voetgangersveiligheid wordt immers een steeds heter item.

Profiel  
 
roel en pe
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 257
Geregistreerd: 26-12-2005

- C4 (2004-heden) c4 1.6 coupe
- Jumper 2.2 hdi 150
Gepost: 22 maart 2006 11:23 PM
  [ # 3 ]

ijzer op jouw auto of niet?

Smaak is persoonlijk, ik zelf vind het wel aardig staan.
Ik heb een jaartje of wat terug zelf een bull en sidebars gemonteerd op mijn jumpy .(Ex Crawford Service bus)
Waar je wel rekening mee moet houden en wat een hoop mensen vaak vergeten is dat de pushbar onder vaak gemonteerd is aan een subframe van jouw auto en ik denk dat je bij frontaal tikje je errug veel spijt krijgt dat je hem gemonteerd hebt.
Ook bij het nemen van drempels bij een duikende neus kan de boel al beschadigen.
Sidebars heb je daarintegen echt wel wat aan. 
Ik rijd sinds 2 weken een knappe berlimo hdi commerce van 2004 maar die houd netjes origineel.

C’est le Nooord!!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook