2cv (plus bestuuder eventueel) gezocht voor een speurtocht! omgeving bloemendaal
PieterT
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 275
Geregistreerd: 02-05-2006

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 31 maart 2018 07:38 PM

Beste mede-citrofielen,

Het duurt nog wel even, maar in september zijn mijn ouders 45 jaar getrouwd. En dat willen wij als kinderen graag met onze ouders vieren. Alleen iets vieren gaat bij ons altijd net even wat anders dan gebruikelijk. Vaak komen er speurtochten, foto-tochten, bolletje-pijltjes routes aan te pas. Afgewisseld met wie-is-de-mol-achtige opdrachten, verborgen telefoons en geheimzinnige sms-berichten. In het verleden hebben we al veel partijen in ons complot mogen opnemen: van barmannen tot veerbootkapiteins, van bibliothecarissen tot marktkoopmannen en buschauffeurs. En wellicht wilt u zich ook aansluiten in deze mooie reeks van onmisbare schakels die al onze avonturen hebben mogelijk gemaakt.

Voor de geïnteresseerden wil ik graag eens een middag mooie verhalen vertellen, fotoboeken laten zien en precies uitleggen wat onze wens is. Dat alles onder het genot van een borreltje. Voor nu houd ik het kort (zo kort mogelijk) en ik beperk ik mij tot het essentiële.

Ik zoek:

- een lavendel blauwe eend (bij aanmelding heeft dat de voorkeur, maar elke eend is welkom). Hiermee wil ik mijn ouders hun trouwauto laten herbeleven.
- datum: de middag van 15 september
- de bedoeling is een kort ritje van het ouderlijk huis (Bloemendaal) naar gemeentehuis Bloemendaal. Wellicht is het leuk dat mijn vader zelf rijdt, maar even leuk is een eend met chauffeur.

U, als onmisbare deelnemende schakel, krijgt in iedergeval alle benzine vergoed, een leuk aandenken aan het avontuur en een verwenpakket kado. Het is misschien overbodig om te vermelden maar wel goed om te weten dat u met uw medewerking een citro-hart steunt!

Heb je na het lezen van deze oproep zin om mee te werken, weet je iemand anders voor wie dit leuk lijkt? Neemt alstublieft contact met mij op via een pm. Ik hoop dan binnenkort met jullie persoonlijk kennis te maken!

Hartelijke groet, Pieter

Profiel  
 
PieterT
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 275
Geregistreerd: 02-05-2006

- CX 25 GTi Turbo
Gepost: 09 mei 2018 04:22 PM
  [ # 1 ]

Hallo Citroliefhebbers,

Ik dacht dat ik wel een pakkende oproep had geschreven, maar de reacties bleven helaas uit.
Vandaar doe ik nog een oproep, van citrofiel tot een andere.

Is er iemand die graag wil participeren in onze verrassing. Of ken je iemand die dat zou willen? Zie het bovenstaande bericht.

Nogmaals dank, Pieter

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook