Ben der weer…..terug aan de Citroen na 9 jaar
marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932
Geregistreerd: 09-09-2005

Gepost: 13 juni 2018 05:05 PM

Toch wel geregeld hier op het forum mee gelezen maar na jaren Skoda te hebben gereden (na alle tevredenheid overigens) heb ik mezelf weer getrakteerd op een Citroen en wel een C4 Picasso uit het jaar 2007. Dan besef je pas weer wat het woord “comfort” betekent:)

Na een hele sloot BX’en, Saxo en Xantia’s nu dus een C4 Picasso. Wilde een auto met hogere instap maar was over het algemeen niet kapot van dit soort MPV’s. Was gaan kijken naar een Golf+ en een C-Max maar wat zijn die dingen slaapverwekkend saai….Totdat ik de C4 zag, dat ziet er toch wel stukken beter uit.

Vorige week opgehaald, opnieuw gepoetst want de hele lak was bedekt met swirls, deze week terug gebracht om de airco te laten maken (garantie, condensor was kapot en naar tevredenheid opgelost) en elke keer dat ik er in rij vind ik wel een knopje waarvan ik denk “what does this button do?”:) Alles werkt naar behoren en hij rijdt super!

Kwam tot de ontdekking dat hij nog op winterbanden staat en die hebben nog een profiel om er de komende jaren mee vooruit te kunnen, maar wil zo spoedig mogelijk een setje 17 inch lichtmetaal met zomerbanden aanschaffen maar zit te twijfelen welke ET waardes ik kan hebben. Kan er een set afkomstig van bv een Cactus er zonder meer op? Wie weet dat?

Marc

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  
 
rama
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 261
Geregistreerd: 07-03-2005

- (Grand) C4 Picasso Shine 130 EAT6
Gepost: 14 juni 2018 11:23 AM
  [ # 1 ]

Kijk eens op deze site voor de velgenmaat
https://velgmaat.nl/steekmaat.php?merk=Citroen&type=C4+(Grande)+Picasso

Gr.
Frans

En veel plezier met de nieuwe aanwinst.
.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook