Introductie Martin Konijn
martin50
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 30-07-2018

Gepost: 31 juli 2018 02:19 PM

Mijn naam is Martin Konijn en woon in Castricum. Mijn eerste twee auto’s waren Opel Cadett’s, daarna een Opel Ascona. De Opel garage bood weinig voor de Ascona toen maar overgestapt naar VW Passat. Deze vertoonde roest van binnen uit. Toen gekozen voor comfort en Citroën gekozen. Dat is ruim 30 jaar geleden. Het werd een Citroën GS Break gevolgd door 2 Xantia’s en twee C5’s, alle diesels. Drie jaar geleden een C4 Grand Picasso aangeschaft. De laadruimte bevalt uitstekend maar er zit ook veel elektronica in waar ik niet altijd verstand van heb. Ik hoop dat het forum mij daar bij kan helpen.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 31 juli 2018 02:56 PM
  [ # 1 ]

Welkom op het forum, very good

Die Opel Kadett wil je zeker snel vergeten (omdat je het met een C schrijft) Smile


P.S. Ik zag dat je een dubbel topic had gemaakt. Ik heb er een weggegooid.

 

Profiel  
 
martin50
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 30-07-2018

Gepost: 31 juli 2018 03:58 PM
  [ # 2 ]

Hi René, bedankt voor je reactie en dat je de eerste intro weggehaald hebt. Die Opel Kadett was meer dan 40 jaar geleden. Ik moest even wennen aan de invoer pagina’s van het forum. Ik zag dat ik mijn vraag onder introductie gezet had maar ik kon niet vinden hoe dit omgedaan gemaakt kon worden, vandaar dat ik de intro opnieuw ingevoerd heb.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 31 juli 2018 04:08 PM
  [ # 3 ]

Geeft niets hoor.  Het forum is altijd even wennen.
We helpen graag Wink

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook