Wat voor soort radio heb ik in mijn auto, RD4, RD3, RT3,, etc?
richard5000
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 07-08-2010

Gepost: 07 september 2018 03:28 PM

Weet iemand wat voor soort autoradio ik in mijn C5 Break uit 2006 heb zitten, ik ben aan het onderzoeken of ik iets op de CD wisselaar aansluiting kan doen voor MP3 te kunnen luisteren…? Ik heb er een CD wisselaar in zitten.

Dacht aan een kastje waar ik dan een USB met MP3 op kan zetten, de navigatie in de auto is toch slecht, stem niet goed en oude kaarten, kaarten op de display op zijn kop (alsof je achteruit aan het rijden ben).

Volgens mij is er ook een versie met MP3 mogelijkheid, maar die zijn duur en/of niet vindbaar.

Mocht iemand weten wat voor type hoor ik het graag en suggesties anders dan om MP3 te luisteren mag altijd, zag ook en kabel voor in de sigarettenaansteker..?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Gr Richard van Veen

Afbeelding Bijlagen
IMG_1283.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
2cvMaarten
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1253
Geregistreerd: 30-04-2006

- 2CV 2cv6 special
Gepost: 07 september 2018 08:27 PM
  [ # 1 ]

Je hebt een RT4 radio. Als je via bluetooth muziek wilt streamen kun je er voor kiezen om de cd wisselaar af te koppelen en een yatour op de vrijgekomen positie te monteren. Check ook even bij de buren van de C5 club voor alle ins en outs. hier zijn al vele topics geschreven hierover.

*2cv6 special 1986*

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 07 september 2018 11:56 PM
  [ # 2 ]

De antwoorden op dergelijke vragen vind je in ons Compleet overzicht navigatiesystemen Citroën en DS. Daar staan ook de links naar de discussietopics over alle systemen.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
richard5000
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 07-08-2010

Gepost: 08 september 2018 08:43 AM
  [ # 3 ]
RensKorevaar schreef:

De antwoorden op dergelijke vragen vind je in ons Compleet overzicht navigatiesystemen Citroën en DS. Daar staan ook de links naar de discussietopics over alle systemen.

Thanks heb gekeken en iemand ga suggestie kijk op radio en daar staat RT3-N3-04, dus een RT3.

Nu kijken of ik de software versie kan updaten via cd ROM, kon deze downloaden, maar ik twijfel of dit zo gaat werken?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook