Vito Cactus
AnthonieH
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 09-10-2018

Gepost: 09 oktober 2018 07:30 PM

Ik ben erg gecharmeerd van die airbumps van Citroen. Lijkt me super handig als je -zoals ik- boven een supermarkt woont. Maar ik heb dus een zwart Mercedes Vito camperbusje ...

Tweedehands en het eerste dat ik deed was 26 deuken laten verwijderen en overspuiten. Drie jaar verder heb ik weer de nodige nieuwe deukjes van onhandige winkelwagenduwers, maar eigenlijk allemaal op de plek waar de Cactussen hun airbumps hebben.

Is het mogelijk om airbumps ook op andere auto’s te plaatsen? Of is er een soort nep-airbumps waar dat mee kan?

Het lijkt me best stoer, in kanariegeel of zo. Kunnen ze hem meteen niet meer verwarren met een begrafeniswagen.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 09 oktober 2018 10:19 PM
  [ # 1 ]

De portieren van een Cactus zijn niet vlak maar hebben uitsparingen waar de airbumps in vallen. Dus ik denk niet dat dat op een andere auto gaat werken. Tenzij je de gewoon de Vito nog een tijdje bij de supermarkt parkeert en wacht tot de deuken diep genoeg zijn…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
AnthonieH
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 09-10-2018

Gepost: 11 oktober 2018 06:20 PM
  [ # 2 ]

Mmm, daar zijn heel wat deukjes voor nodig! Ik ga wel een stiekem een malletje maken Smile

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook