Even voorstellen.
jan-peter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 07-01-2016

Gepost: 06 januari 2019 01:58 PM

Mijn naam is Jan-Peter Lukkes. Ik woon in Hurdegaryp in Friesland met vrouw en kind en sinds februari 2016 ben ik in het bezit van een gti turbo 2 in de kleur bleu magnetique. Naast deze auto rijden wij dagelijks een volkswagen kever 1600i open air. Een van de laatste luchtgekoelden. Heel iets anders maar echt merkgebonden zijn wij niet.
Doel van de CX was een rijdende restauratie en dat gaat me tot nu toe aardig af. Inmiddels is de auto voorzien van een modern motormanagement systeem en een rvs uitlaat. Ook de airco is volledig vernieuwd. De centrale portiervergrendeling staat nog op mijn wensenlijstje maar ik krijg hem niet aan de gang. Wellicht is er iemand in de buurt die mij daar eens mee zou kunnen helpen. Het zijn gewoon te veel draadjes.
Een van mijn grote wensen was het verkrijgen van de 16 inch Turbovelgen. Dat is sinds 4 januari ook gelukt. Ik zal hier wat meer over vertellen in het juiste topic.
Over het algemeen ben ik actiever in mijn schuur dan op het forum. Maar ik lees al een aantal jaren met enige regelmaat verschillende topics op dit forum!

Citroën cx gti turbo 2 1987

Profiel  
 
mrep
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 136
Geregistreerd: 27-10-2017

Gepost: 06 januari 2019 02:08 PM
  [ # 1 ]

hallo jan peter; welkom !  en heel veel plezier op dit forum. maarre dat motormanagemant systeem, welk soort / merk is dat, ik heb er diverse gezien , in auto’s waaraan ik het rebuild werk deed ( v.n.  citroen sm ) en ben zeer benieuwd wat er bij jou inzit, en hoe je ervaring is met het systeem ! ik kijk zelf rond voor een systeem voor mn gs , maar hoor graag jouw verhaal. een mooie dag gewensd !  gr mrep.

hydropneumatic driving has its ups and downs….....

Profiel  
 
jan-peter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 07-01-2016

Gepost: 06 januari 2019 02:17 PM
  [ # 2 ]

Ik heb de KDfi van Bs-autotune. Jeroen Bosma
Gemonteerd om in de toekomst betrouwbaarheid te kunnen garanderen. Ik merk qua prestaties niet veel verschil. Verbruik gaat op de snelweg naar 1op10 en dat is voor een gti turbo 2 niet gek

Citroën cx gti turbo 2 1987

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook