2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Centrale deurvergrendeling met afstandbediening probleem
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 25 juni 2018 10:43 PM
  [ # 16 ]

Kijk toch even of ze niet meschien de batarij op zijn kop hebben geplaaatst in de afstand bediening,  en anders moet je toch naar de dealer, om hem weer te laten activeren, hier hebben ze een speciaal kastje voor, heb je de sleutelkaart nog? Deze dan meenemen,

Profiel  
 
Citroen-Mark
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 20-07-2015

Gepost: 26 juni 2018 04:29 PM
  [ # 17 ]

Thanks..ik zal eens bij de dealer langsrijden en het probleem voorleggen.

Citroën Xsara Picasso 1.8 16v 2002

Profiel  
 
Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 757
Geregistreerd: 09-10-2006

- 2CV 6 Club
Gepost: 09 juli 2018 11:52 AM
  [ # 18 ]

Recent kreeg ik het linkervoorportier niet meer open dmv de afstandsbediening (andere portieren gingen wel open). Dus deur opengemaakt dor de sleutel er in te steken. Nu gaat de deur als enige niet meer op slot met de afstandsbediening. Iemand ervaring mee?

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 09 juli 2018 05:41 PM
  [ # 19 ]

Ja als ie niet meer open ging,gaat ie ook niet meer dicht natuurlijk,  vaak zit het euvel in de stekker, die op de stijl zit bij de scharnieren,  dit natuurlijk omdat de rest het nog wel doet,

Profiel  
 
Henkcitroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 22-05-2004

Gepost: 21 november 2018 10:05 PM
  [ # 20 ]
Citroen-Mark schreef:

Bij een (speciale)sleutelmaker geweest en de printplaat over laten zetten in een nieuwe behuizing.

Voor de goede orde: ze hebben het magneetje van de startonderbreking toch ook wel mee overgezet hoop ik?

Niet dat jouw probleem daar aan hoeft te liggen (de motor zou anders niet meer aanslaan met die sleutel) maar toch: even checken Smile

En hoe is het afgelopen?

gr Henk

Profiel  
 
Zoschoen
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 01-02-2019

Gepost: 03 februari 2019 09:16 AM
  [ # 21 ]

Aangezien mijn Xsara Picasso (2003) ook centrale deurvergrendelings problemen heeft, stof ik dit topic even af;-)

Linksachter:

Als ik de deuren open via de AB dan hoor ik het motortje de deur openen. Echter als ik met de AB de deuren sluit, dan blijft hij open en hoor ik ook niet het motortje een poging doen om de deur te sluiten. Met contact spray de stekker ingespoten maar helaas zonder resultaat. Moet ik dit ook zoeken in een draadbreuk in de doorvoertule of is er iets aan de hand met het motortje?

Rechtsvoor:

Met de AB reageert de deur niet op open of dicht. Het motortje hoor je dan ook geen poging doen. Als ik echter de deur open met de sleutel en vervolgens de deur sluit met de AB dan sluit de deur wel. Ik heb gister een poging gedaan om de stekker te openen maar deze zit nogal strak. Zo strak dat de hele stekker beweegt (dus ook het deel dat in de deur zit) moet dus nog even uitvinden hoe ik het deur gedeelte vast kan houden terwijl ik het andere deel probeer los te draaien. Klinkt dit ook als een draadbreuk in de doorvoertule?

Mocht het een draadbreuk zijn, weet iemand dan toevallig ook welke draden (kleur) verantwoordelijk zijn voor de CV?

Alle andere portieren en kofferbak doen wel gewoon precies wat ze moeten doen.

Alvast dank, Michel.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook