Bleutooth carkit voor bellen via de orginele radio Citroën c2
tamiyajos36
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 08-03-2019

Gepost: 08 maart 2019 04:34 PM

Hoi allemaal, ik ben sinds een paar weken de gelukkige bezitter van een C2 VTR 1.0 uit 2005. Alles aan deze auto bevalt me goed ik zou alleen graag een soort bleutooth op mijn orginele radio aan willen sluiten om toch handsfree te kunnen bellen. Ik heb natuurlijk al wat gegoogled maar daar vind je de meeste oplossingen door er maar een andere radio in te bouwen en dat wil ik juist voorkomen want op die radio’s werkt de radiobesturing via de stuurhandel niet meer. Ik zoek dus iets wat op de orginele (Clarion) radio past of ik die ik daar eenvoudig op kan aansluiten zodat ik dan ook via de luidsprekers van de auto dit gesprek kan volgen. Het liefst dus ook dat als ik gebeld word de radio uitgaat en de radio dan voorrang geeft aan het telefoontje. Wie is er bekend met zo’n systeem? 2e vraagje is, hoe krijg ik die orginele radio eruit om en iets anders bij op aan te sluiten.

Ik heb dit product gevonden maar voldoet dat wel aan mijn wensen?

[mod] link drastisch ingekort i.v.m. de layout.[/mod]

Profiel  
 
Higgy
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 maart 2019 10:24 PM
  [ # 1 ]

Ik heb n Yatour gekocht met Bluetooth en microfoon. Hangt aan de cd-wisselaaraansluiting. Werkt top.

Peugeot 306 3-deurs XS 1.8 16v 1999
Peugeot 306 cabrio 1.8 1996

Profiel  
 
Runner24
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 93
Geregistreerd: 20-11-2018

Gepost: 30 maart 2019 11:30 AM
  [ # 2 ]

Een parrot kan er ook tussen.
Je kan dan alles blijven gebruiken.
Mits je deze goed inbouwt

De radio werkt op een multiplex systeem dus als je de radio uitzet gaat de parrot ook uit.
In de c3 werkt het perfecte zonder problemen.
Het is dan wel ff zoeken naar de goede plus

Citroën c1 type1
Auto van de vrouw:.
Citroën c3 1.4 exclusief type1.
Mijn hobby/droom auto
Citroën xantia 1.8 16v(zwevend slagschip)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook