op zoek naar een sleutel(afbeelding) van een afneembare trekhaak merk ps
Pewistro
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 01-05-2019

Gepost: 02 mei 2019 07:44 PM

Wie o wie kan mij aan het volgende helpen een aantal foto’s waarop duidelijk de sleutel is te zien die nodig is om een afneembare trekhaak van het merk PS (Prof Svar) los te koppelen. Ik heb namelijk sinds kort een DS 5 meer hier zat helaas geen sleuteltje meer bij van de trekhaak.
Ik hoop op basis van deze foto’s een kopie te kunnen laten maken. Mocht er nog een nummer op de sleutel staan dan ook graag vermelden. Op het slotje zelf is bij mij in ieder geval geen nummer zichtbaar, dus wellicht is het slotje universeel.

Profiel  
 
Wullum
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 01-12-2016

Gepost: 11 mei 2019 08:36 PM
  [ # 1 ]

Ik zal morgen eens op het sleuteltje kijken, garagebox is meer dan 1km fietsen…

Profiel  
 
Wullum
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 01-12-2016

Gepost: 22 mei 2019 02:23 PM
  [ # 2 ]

Sleuteltje is weldegelijk genummerd, is niet generiek of universeel. Als je het originele sleutelnummertje niet weet heb je een probleem denk ik…

Ervaring met sleuteljes na laten maken op basis van een foto wijst uit dat je dat wel kunt vergeten. Bepaalde Chinese websites beweren dat ze dat kunnen, maar de ervaring leert dat zo’n sleutel toch niet blijkt te passen…

Zit je trekhaak nog onder de auto en wil je ‘m eraf halen of heb je ‘m er los bij?

Profiel  
 
Pewistro
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 01-05-2019

Gepost: 25 mei 2019 01:42 PM
  [ # 3 ]

Dank voor de info. De trekhaak zit er nog onder. Het is meer dat ik, indien nodig, hem zou kunnen verwijderen. Misschien heeft de dealer waar hij vandaan komt wel wat info/ gegevens in de computer staan. Anders moet ik hem maar laten zitten.

Profiel  
 
Sinttruijen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 20-10-2018

- DS 5 hybrid4 business executive
Gepost: 01 juni 2019 12:49 AM
  [ # 4 ]

@Pewisto, als het universeel is kan je langs rijden in Zuid-Holland om mijn sleutel te proberen. Werkt dit niet, dan wordt het officieel dealerwerk als het een originele trekhaak is. Maar niet geschoten is altijd mis. !

Rob

Profiel  
 
Pewistro
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 01-05-2019

Gepost: 02 augustus 2019 04:00 PM
  [ # 5 ]

Inmiddels is de auto gekeurd. De afneembare trekhaak hoeft er gelukkig niet af. Dus staak ik de zoektocht naar een sleutel en laat de trekhaak gewoon zitten. Bedankt voor de reacties.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook