Gratis preventieve interventies of ‘commercieel gedoe’?
Aquaman
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 48
Geregistreerd: 09-02-2018

Gepost: 29 mei 2019 07:09 PM

Vandaag ontving ik een brief van ‘PSA aftermarket’ inzake een kwaliteitspolitiek waarbij Automobiles Citroën hen gevraagd zou hebben om één of meerdere preventieve interventies op mijn voertuig uit te voeren.
Deze ‘noodzakelijke interventies’ zullen uiteraard gratis uitgevoerd worden.

Verder wordt er geen enkele opsomming of reden gegeven welke zaken precies zo noodzakelijk dienen te gebeuren.

Is dit een werkwijze om je naar een dealer te lokken zodoende bovenop de zogenaamde ‘gratis noodzakelijke preventieve interventies’ nog een paar andere zaken uit te voeren en aan te rekenen of wat?

Mijn voertuig is intussen net 1 jaar geworden en ik heb een kleine 20.000 km op de teller.

Heeft er nog iemand zo’n ‘uitnodiging’ gekregen?

https://drive.google.com/open?id=15ky2EGuSwrEgCHZhhxEyK7zpzkNNv8_K

Profiel  
 
Groove
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 345
Geregistreerd: 27-10-2018

Gepost: 29 mei 2019 07:24 PM
  [ # 1 ]

Dit zijn noodzakelijke preventieve interventies en als ik van jou was zou ik die zeker laten uitvoeren!!

Waarschijnlijk gaat het over de beschermkap van de accessoireriem die eventueel vervangen moet worden door een kleiner exemplaar en moet er een speciale beugel geplaatst worden over één van de intercooler aansluitingen. Indien dit reeds het geval is moet er een nieuwe poulie op de aircocompressor geplaatst worden en moet ook de magneetkoppeling opnieuw afgesteld worden met dikteringetjes etc. Dit is preventief.

Profiel  
 
Groove
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 345
Geregistreerd: 27-10-2018

Gepost: 29 mei 2019 07:25 PM
  [ # 2 ]

En hoogstwss is er ook een terugroepactie i.v.m. de fuseekogels.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook