Even voorstellen en gelijk een vraag
Sochic
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 05-06-2019

Gepost: 08 juni 2019 10:08 PM

Beste forumleden

Mijn naam is Michel en na lange tijd naar dit ontzettend goed ontworpen autootje te hebben uitgekeken, hebben wij sinds een paar maanden een toffe ds3 so chic in white 1.6 vti gekocht met een leuk wit dashboard en dito versnellingspook, sportpakket, automatisch airco, my way en een strakke set Bellone velgen, kortom een compleet karretje.

Wat wij ons afvroegen was of dat iemand misschien hier weet of je in de ‘mode’ van my way, waar de brandstof ed wordt aangegeven, nog een keuze kan worden gemaakt in tripmeters oid ? Vandaar de 1 en 2 in het scherm, waar ik maar geen gebruik van schijn te kunnen maken… In het instructieboekje kan ik er niks over vinden.

Wij rijden iig veel rondje voor de lol tegenwoordig !!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 08 juni 2019 10:40 PM
  [ # 1 ]

Welkom Michel,

Veel plezier met je nieuwe kar.


Heb je hier al gekeken?

 

Profiel  
 
Sochic
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 05-06-2019

Gepost: 09 juni 2019 12:12 AM
  [ # 2 ]

Beste Rene,

Nee, in de topics niet. Ik heb er een aantal door gelezen, maar kwam niet tegen eat ik zoek.
Het gaat om dit scherm. Lijkt mij dat je daar meer in moet kunnen dan alleen de actieradius af te kunnen lezen ed ?

Afbeelding Bijlagen
2D9FECA2-3E32-4668-9F1E-04BD6F009FE9.jpeg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Hendrik77
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 174
Geregistreerd: 06-02-2013

- DS 3 So Chic 1.6 VTI
Gepost: 09 juni 2019 02:37 AM
  [ # 3 ]

De knop aan het uiteinde van de ruitenwisser hendel indrukken en je wisselt naar 1 en 2 in dat menu.
Die knop 3 seconden ingedrukt houden en je wist die dagteller (1 of 2 dus)

Bij mij staat dit op blz. 49 van het instructieboekje.

Succes! Leuke auto, zo te horen erg vergelijkbaar met de mijne qua uitvoering, kleur en opties.

Citroën DS3 So Chic 1.6 VTI

Profiel  
 
Sochic
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 05-06-2019

Gepost: 09 juni 2019 09:56 AM
  [ # 4 ]

Goedemorgen Hendrik !

Dank je wel voor je vroege antwoord. Ik heb voornamelijk het deel achterin over My way doorgespit, maar daar stond nergens een hint naar het knopje op de ruitenwisser..vandaar dus. Ik ga het zo eens proberen.

Wij hebben de so chic in white met een zwart dak, wat een soort panoramadak achtig effect geeft. Geen idee wat de verschillende pakketten allemaal bevatten, maar we sportstoelen, hifi, cruise controle, alu pakket….alleen geen stoelverwarming, maar dat is geen gemis.

Ik zal straks eens een foto plaatsen. Thanks nog, fijne pinksteren

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook