DS’en gezocht om samen te komen voor een laatste wens
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1413
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- C3 1.2 Shine smile
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 10 juli 2019 01:11 PM

Mijn schoonzusje kwam bij mij met een oproep op facebook van iemand die haar erg zieke moeder (75 jr, ALS) wil verrassen met een kleine DS meeting (10 tot 15 snoeken). Ze heeft er ooit een gehad en heeft het er altijd nog over. Ze zou haar moeder graag een uurtje naar de DS’en willen laten kijken, een klein ritje maken etc. Even alles vergeten en van de DS’en genieten.

Dit in Oud-Vossemeer (Zeeland, aan de grens met Brabant (Steenbergen)40 minuten rijden vanaf Rotterdam.
Het idee is dit zaterdag 3 augustus om 12 uur te doen, maar dat kan ook 1 of 2 weken ervoor. Dat ligt een beetje aan de belangstelling en wie wanneer kan.

Ik heb contact met haar en afgesproken dat ik hier op het cifo een oproep zal doen. Wie mee wil doen kan mij PB-en om af te stemmen wanneer en wat het adres is.
Zelf zal ik er ook zijn met mijn DS. Ik hoop op een leuke opkomst en het lijkt mij ook gezellig met wat forum leden kennis te maken!

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 10 juli 2019 05:17 PM
  [ # 1 ]

Een mooi zoiets om te organiseren voor een laatste wens. Helaas heb ik geen DS dus kan ik je er verder niet mee helpen.
Succes met de organisatie, hopelijk wordt het een mooie dag!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Super IDee
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 286
Geregistreerd: 20-02-2010

- ID/DS DSuper4
Gepost: 11 juli 2019 08:11 PM
  [ # 2 ]

Mooi initiatief. Ik doe hier graag aan mee en zal er zijn
Met mijn DS.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook