inrijden wagem met stop-start systeem
extragroot
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 21-06-2007

Gepost: 18 januari 2020 09:43 AM

als men een nieuwe wageninrijd , die Stop-start heeft .
is dit nadeling voor het inrijden ?
ik denk dat men beter de motor laat draaien aan verkeerslichten , indien een nieuwe motor

1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7690
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 18 januari 2020 12:36 PM
  [ # 1 ]

Moderne auto’s hoeven niet meer ingereden te worden. De eerste ~1000 kilometer met wat beleid rijden maar verder zou ik me geen zorgen maken. Als het je echt dwars zit kun je de functie altijd uitschakelen, maar volgens mij moet dat dan bij elke rit opnieuw.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
extragroot
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 21-06-2007

Gepost: 17 februari 2020 08:48 PM
  [ # 2 ]
2d schreef:

Moderne auto’s hoeven niet meer ingereden te worden. De eerste ~1000 kilometer met wat beleid rijden maar verder zou ik me geen zorgen maken. Als het je echt dwars zit kun je de functie altijd uitschakelen, maar volgens mij moet dat dan bij elke rit opnieuw.

klopt , wel jammer dat je dit via het menu moet uitzetten telkens

1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII

Profiel  
 
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 17 februari 2020 09:34 PM
  [ # 3 ]

Inrijden hoeft idd niet meer. Kan me wel herinneren dat toen we op de zaak een hele vloot Jumpy’s kregen de meeste na 15.000km behoorlijk olie verbruikten. Die van mij nagenoeg niet. Rustig warmdraaien, niet te veel toeren de eerste duizenden kilometers leken wel te helpen.
Als je lang met de auto wilt doen lijkt het me niet verkeerd om in het begin de start stop uit te zetten.

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook