Hallo
Patsknal
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 02-03-2020

Gepost: 03 maart 2020 09:55 AM

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Pascal, 49jr en ik woon in de omgeving van Nijmegen. Ik heb mij zojuist een metallic rode gefacelifte Xsara Picasso uit 2004 van de 1e eigenaar aangeschaft.
Dit is mijn eerste citroen. Hoewel ik hem pas een paar dagen heb voel ik mij er al helemaal in thuis. Ik kom ontspannen en onthaast op mijn werk en thuis aan.
Ik heb deze auto gekocht omdat mijn vorige auto (Fiesta 1.4 TDCI) te klein is om fatsoenlijk mee op vakantie te gaan. Financieel ga ik er niet op vooruit, kwa comfort een hele stap! (ik ga het dieselen voorlopig achter mij laten)

Ik hoop hier antwoorden te vinden op mijn vragen omtrent het aanpassen van de geluidsinstallatie. Ik wil bereiken dat het wat beter klinkt en ik wil graag handsfree kunnen bellen.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 03 maart 2020 11:34 AM
  [ # 1 ]

Welkom Pascal.

Wat betreft de audio, daar is genoeg over geschreven.

Even een paar dingen waar je rekening mee moet houden,
Nooit de radio klakkeloos zonder tussenconnector plaatsen. Je helpt het multiplex systeem om zeep.
De speakers kun je klakkeloos vervangen, maar de deuren zijn rammeldozen. Alles rammelt mee. Een echte uitdaging.
Beter een (kleine) sub in de koffer zetten.

Maar goed, dit is het gastenboek Wink

Zoek maar eens op het forum, er staat genoeg.

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook