Zal ik deze kopen?
center1972
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 03-12-2009

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3534
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 30 mei 2020 12:11 PM
  [ # 1 ]

Wat wil je ermee en wat kun je zelf.
Waarom: Dit is ongetwijfeld een luxe limousine die comfortabel is en goede prestaties heeft. In het algemeen zijn ze betrouwbaar en gaat de motor en bak nog heel lang mee.
Maar het is ook een dorstige complexe auto die al 260.000 km heeft gelopen en 14 jaar oud is.
Als je dus verwacht dat je luxe comfortabel etc kan rijden voor niks dan gaat de vlieger niet op: De vorige eigenaar heeft met liefde geld geïnvesteerd en weet dat deze nog niet perfect is hetgeen wil zeggen dat er nog wel wat te verbeteren is en dat kost weer geld.
Rijdt je relatief weinig en heb je budget: Lijkt me een prima auto. Moet het voor bijna niks, omdat er al LPG in zit en ga je relatief veel rijden ( waarom anders LPG) : Dan kun je geluk hebben dat alles prima blijft werken maar je kunt ook pech hebben en tegen nogal wat kosten aanlopen.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
j.witkop
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 681
Geregistreerd: 31-05-2005

Gepost: 31 mei 2020 01:29 AM
  [ # 2 ]

Ik zag de advertentie, zeer verleidelijk. Technische zaken houden mij niet tegen, hooguit de tijd die ik er in moet stoppen. Maar ik heb al een XM en 2 CXen die andacht nodig hebben alvorens door de APK te komen. En die kunnen mij ook comfortabel vervoeren. maar toch….

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook