my citroen app
extragroot
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 21-06-2007

Gepost: 28 juni 2020 12:32 PM

beste ,

ik kan plots niet meer inloggen op de smartphone op de ‘mycitroen’ app.

zogezegd is mijn email/login verkeerd.

ik heb al 2keer een nieu paswoord aangevraagd , en het werkt nooit .
ook op een andere gsm geprobeerd met hogere IOS besturingsysteem , en kan niet inloggen.

kan je ergens online zien of hun server plat ligt ?

dank

1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII

Profiel  
 
E-Ric
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 30-06-2020

Gepost: 30 juni 2020 03:21 PM
  [ # 1 ]

Ik heb hetzelfde sinds afgelopen zondag. Heb je al kunnen inloggen of nog steeds niet?

Profiel  
 
E-Ric
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 30-06-2020

Gepost: 30 juni 2020 05:39 PM
  [ # 2 ]

Of zou het hier iets mee te maken kunnen hebben? Ik kreeg daarnet deze e-mail. Heb weliswaar geen DS maar een ‘normale’ Citroën.

================================================

Geachte meneer XXXXX,

Onze eerste prioriteit is uw veiligheid onderweg en maximaal rijplezier. Bij aankoop van uw nieuwe DS heeft u zich aangemeld voor onze gratis Teleservices. Met de intelligente Teleservices analyseert DS uw auto in real time en wordt u gewaarschuwd wanneer een onderhoudsbeurt nodig is of een bepaald onderdeel in uw auto aandacht nodig heeft. Dit gebeurt middels een melding in het dashboard.

Met Teleservices zorgen wij er ook voor dat de melding van uw auto wordt verstuurd naar onze klantenservice om vervolgens contact met u op te nemen voor advies en, indien nodig, een werkplaatsafspraak voor u te plannen. Echter is deze service tijdelijk niet beschikbaar. U krijgt nog wel een melding in uw dashboard bij eventuele storingen of voor onderhoud, maar de melding komt tijdelijk niet door bij onze klantenservice voor opvolging.

Om toch optimaal van uw DS te blijven genieten, is het van belang dat u een eventuele melding in uw dashboard snel opvolgt. Wij adviseren u in dat geval direct contact op te nemen met de DS Dealer en/of Erkend Reparateur. Zij kunnen u voorzien van instructies en advies over de te ondernemen acties.

Onze excuses voor dit tijdelijk ongemak. Het is uiteraard onze eerste prioriteit dat de meldingen weer goed doorkomen bij onze klantenservice en we u weer kunnen voorzien van advies onderweg. U ontvangt bericht van ons zodra deze service weer is geactiveerd.

Voor vragen kunt u elke werkdag tussen 09.00 tot 17.00 terecht bij één van onze medewerkers via
0800 - 1955 of bij uw DS Dealer en/of Erkend Reparateur.

Met vriendelijke groet,

Team DS Nederland

Profiel  
 
E-Ric
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 30-06-2020

Gepost: 30 juni 2020 11:12 PM
  [ # 3 ]

Er is zojuist een update van de app verschenen. Na installatie hiervan kon ik weer inloggen.

Profiel  
 
Hoane
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 03-11-2017

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso PureTech 130 EAT 6
Gepost: 06 juli 2020 03:28 PM
  [ # 4 ]
E-Ric schreef:

Er is zojuist een update van de app verschenen. Na installatie hiervan kon ik weer inloggen.

Herinstallatie werkte bij mij niet. Na contact met Citroën kreeg ik de tip om de app in te stellen op België (Nederlands). Dat kan alleen meteen na installatie (moest ik dus nog een keer doen), maar het hielp wel. Helaas ben ik wel mijn hele rijgeschiedenis kwijt. De (ver)taalfouten neem ik voor lief, maar waarom worden dit soort cruciale problemen niet meteen opgelost?

Profiel  
 
Hoane
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 03-11-2017

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso PureTech 130 EAT 6
Gepost: 06 juli 2020 04:01 PM
  [ # 5 ]

Helaas. Blijkbaar lukte het inloggen eenmalig, want ik kom er weer niet in (“E-mail of wachtwoord niet correct”).

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 42993
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 06 juli 2020 05:52 PM
  [ # 6 ]
Hoane schreef:

.. Na contact met Citroën kreeg ik de tip om de app in te stellen op België (Nederlands). Dat kan alleen meteen na installatie (moest ik dus nog een keer doen), maar het hielp wel. Helaas ben ik wel mijn hele rijgeschiedenis kwijt. De (ver)taalfouten neem ik voor lief, maar waarom worden dit soort cruciale problemen niet meteen opgelost?

jeemig wat een amateuristisch advies van Psa.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
extragroot
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 21-06-2007

Gepost: 28 september 2020 05:56 PM
  [ # 7 ]

nu al 2 dagen dat die app- server van citroen weer plat ligt

weerom melding dat de login of pasw niet juist zou zijn


——-
citroen reageeert voorlopig zo :
We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Het zou wellicht even duren voordat wij een oplossing hebben. U hoort hierover spoedig van ons. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak.

1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII

Profiel  
 
extragroot
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 21-06-2007

Gepost: 28 september 2020 07:24 PM
  [ # 8 ]

de server zou deze moeten zijn , waarmee de app verbind

http://www.anai-https.geo.citroen.com

1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII

Profiel  
 
extragroot
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 21-06-2007

Gepost: 10 oktober 2020 07:46 PM
  [ # 9 ]

de updater software kan je hier vinden


https://vvtt.stackstorage.com/s/xnvBTkGjkawcJhUb

1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII

Profiel  
 
vast goed
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 04-09-2017

Gepost: 14 oktober 2020 12:13 AM
  [ # 10 ]

Sinds ik een jaar aan rittenadministratie ben kwijt geraakt door een vage fout van de App, gebruik ik hem niet meer.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook