Ik wil me graag even voorstellen.
RJPLH
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 14-08-2020

Gepost: 15 augustus 2020 12:59 PM

Hallo beste Citrofielen, Ik ben Roy Huijsmans, 50, uit Zeerijp, Monteur van Recycling Machines ook met hydrauliek… en een liefhebber van Citroen in algemeen, maar met name de Hydropneumatische types, Ik ben de afgelopen jaren eigenaar geweest van, (2x), een CX, prachtig en eigenzinnig ontwerp en een genot om rijden.Deze werden gebruikt voor dagelijks vervoer, vakantie naar Spanje etc… Daarna weer een auto aangeschaft, was het gesleutel zat…dus toen maar eens een jap: Het bastion van betrouwbaarheid volgens velen, een Toyota, Avensis. Prima auto hoor! Maar o zo saai, beleving 0. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ik miste de beleving van onderweg zijn, het plezier in het rijden, dus nu weer terug naar Citroen. Een C5 Break 2.0L 16V uit 2006, zwart. Weer een echte Citroen! Voor mij blijven de CX en DS mijn favorieten. Hoewel ik de BX, Xantia,XM, en C5, prachtige ontwerpen vindt, vindt ik de hoeveelheid en kwaliteit kunststof, beetje afbreuk doen aan het verder briljante ontwerp. Ook het interieur van met name de Xantia en XM en C5 hadden wat mij betreft, wat eigenzinniger, meer in de stijl van het geweldige exterieur mogen zijn. Verder de onvergetelijke 2CV, Ami, Mehari,Visa, AX…. Mijn grote liefde blijven echter motorfietsen…maar dat is een heel ander verhaal,voor andere forums…
Ik heb al wat rondgeneusd op het forum, de technische discussies en ondersteuning vindt ik heel interessant, vaak is een andere invalshoek van een lotgenoot, een welkome ondersteuning/eye-opener. MVG Roy

Citroen CX Athena Bleu RĂ©gate 1980, Citroen CX Athena Vert Tamarin 1981, Citroen C5 Break Zwart 2006

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7512
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 17 augustus 2020 08:56 AM
  [ # 1 ]

Welkom hier. Geniet van je C5.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook