Reservewiel bij hybride
Grateno
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 30-08-2020

Gepost: 30 augustus 2020 04:54 PM

Beste forummers,

Mijn schoonvader heeft recentelijk een Citroën ds5 hybride met de 2L dieselmotor gekocht. Hij is er enorm tevreden mee, maar omdat hij voor zijn werk een aantal keer per jaar lange afstanden moet afleggen (2500km+) is het onhandig dat er alleen een bandenplaksetje bij zit.

Ik kwam een ander topic op het forum tegen waarin een vergelijkbare vraag werd gesteld, de conclusie was daar dat er wel ruimte voor een reservewiel was en dat je de onderdelen na kan bestellen bij de dealer om er een te monteren. Het ging daar echter om een niet-hybride variant.

Mijn vraag is dus of het mogelijk is om een reservewiel te monteren onder de hybride ds5, weten jullie daar meer over?

Mijn gevoel zegt dat het accupakket moeilijkheden gaat opleveren qua ruimte, ben benieuwd wat jullie denken.

Groetjes

Profiel  
 
Gepost: 31 augustus 2020 07:39 AM
  [ # 1 ]

Weliswaar niet toegespitst op de Hybride versie kun je hier toch al wat meer informatie vinden. Het lijkt mij dat een simpele blik onder de kofferbodem dan voldoende moet zijn om te ontdekken of er al dan niet een accubak in de weg hangt of niet…

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook