15 van de 16
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 Volgende > 
   
De Winter Wonderwielen van Penny Lane: Xantia Break Pallas!
Wilco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 25-07-2020

Gepost: 30 september 2020 02:00 PM
  [ # 211 ]

Phew, dat klinkt haast alsof ze echt niet willen dat je het zelf doet..

points Citroen C3 Aircross

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 30 september 2020 02:17 PM
  [ # 212 ]
Profiel  
 
Wilco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 25-07-2020

Gepost: 30 september 2020 02:21 PM
  [ # 213 ]

Je hebt gelijk, helemaal onderaan: Als uw auto met Nederlands kenteken al is gesloopt, of voor onderdelen gebruikt, ga dan voor meer informatie naar: ‘Auto al gesloopt of voor onderdelen gebruikt’.

points Citroen C3 Aircross

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 30 september 2020 02:29 PM
  [ # 214 ]

Of demontagebedrijf accepteert geen onvolledig voertuig…

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11615
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 30 september 2020 04:56 PM
  [ # 215 ]

Daar ben ik helemaal niet zo bang voor. Ik heb daar al wel eens eerder mee te maken gehad (met de 106XS bijvoorbeeld) en het lijk lozen is normaal gesproken niet zo’n groot probleem. Het punt is wel dat je er dan niks meer voor krijgt, maar de opbrengst heb ik er dan ook al uit dus dat maakt niks uit. Bovendien kan het natuurlijk nooit zo zijn dat ik die onderdelen nu weggooi en ze daarna voor 4x de opbrengst van de volledige auto weer ergens moet kopen, terwijl hier in de regio zo’n Xantia over het algemeen zonder te kijken in de shredder wordt gelazerd (dus uiteindelijk krijg je er ook sowieso al niks voor). Zo’n ding is gewoon niet meer voldoende courant om ze op het veld ergens te laten staan. Ja, bij Franse Auto zou dat kunnen nog eens beperkt voorkomen, maar die halen niet op en rijklaar is-ie nu toch al niet. En daar ga ik ook geen geld in steken natuurlijk. Dus de multifunctionele sloperij moet ‘m te zijner tijd maar eens ophalen en dan gaat het restant zo zonder pardon as-is in de pers.

Dus uiteindelijk, als die bak redelijk gerecycled wil worden en eventueel ten gunste van de Xantia-wereld (bestaat die?), moet ik dat toch echt zelf regelen. En het is ook niet alsof ik de vloeistoffen en dergelijke zelf niet netjes afvoeren kan, voor zover dat eruit moet. Dus we kunnen gerust stellen dat dat ook gewoon een redelijkerwijs milieuvriendelijk einde wordt.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Breeze
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1291
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 01 oktober 2020 11:38 PM
  [ # 216 ]
Penny Lane schreef:

en eventueel ten gunste van de Xantia-wereld (bestaat die?)

Ja.

Adri

Profiel  
 
Feije
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016

- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Gepost: 03 oktober 2020 02:53 PM
  [ # 217 ]
Penny Lane schreef:

...en eventueel ten gunste van de Xantia-wereld (bestaat die?)

Die bestaat inderdaad wel degelijk, maar heel groot is die helaas niet…

Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4704
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 03 oktober 2020 03:18 PM
  [ # 218 ]

Vroeger had de Xiantia-wereld schijnbaar een eigen forum. Maar of dat ooit écht geweest is, of dat het slechts een mythe was, weet niemand.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Feije
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016

- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Gepost: 03 oktober 2020 03:24 PM
  [ # 219 ]

www.xantiaforum.nl
Ik geloof wel in deze mythe Wink

Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 03 oktober 2020 03:46 PM
  [ # 220 ]

Ik had er zelfs een KPH van op mijn Xantia…

Profiel  
 
Feije
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016

- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Gepost: 03 oktober 2020 04:20 PM
  [ # 221 ]

Ja, die waren er bij het oude forum (xantiaclub.net). Dat begint inmiddels wel aardig mythisch te worden inderdaad. Ergens in december 2018 is die hele site in de tweede helft van de nacht of begin van de ochtend spontaan helemaal verdwenen… downer

Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11615
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 03 oktober 2020 06:09 PM
  [ # 222 ]

Volgens mij zit er zo’n kentekenplaathouder op de Turbodiesel.

Overigens is er van het oude Xantia-club forum nog wel het een en ander terug te vinden via de Wayback Machine. De laatste snapshot is van eind november 2018.


©Wulffmorgenthaler/wumo.com

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11615
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 22 maart 2021 01:19 PM
  [ # 223 ]

Goed. Aangezien het uiterst twijfelachtig is of er wel onderdelen van dit ding bruikbaar zijn voor de TurboD heb ik de knoop doorgehakt en ‘m aangemeld voor demontage. Het is hoog tijd om een zooitje opgerookte ouwe lijken te laten verdwijnen hier, want ik heb geen vergunning om eindeloze reeksen autowrakken te laten staan verpieteren Very Happy

Exit Xantia Break. Het was een berefijne auto voor zolang ‘t ding stand gehouden heeft en achteraf had ik ‘m misschien toch nog een keer op moeten tuigen, maar nu is het te laat. Ik kom straks om in de projecten, dus het is hoog tijd om er afscheid van te nemen, maar ik kijk graag terug op de kilometers die ik met dit apparaat gemaakt heb.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Jaaps
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 455
Geregistreerd: 19-10-2006

- C3 Pluriel 1.4i exclusive
- XM 2.5TD Break
- C1 Ambiance
Gepost: 22 maart 2021 06:59 PM
  [ # 224 ]

Je bent voorjaars opruiming aan het houden….

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11615
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 22 maart 2021 07:43 PM
  [ # 225 ]

Ja. Ik heb zo onderhand veel te veel gestrande auto’s staan en er zit te weinig perspectief in om er iets mee aan te gaan vangen. Tijd om er eens een beetje in te snoeien dus. De boel groeit dicht anders. En dan is er straks geen plek meer om die ouwe TurboD nog een keer te repareren Rolling Eyes

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
15 van de 16
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook