Rammeling in portier bestuurder
Joris VO
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 09-11-2021

Gepost: 09 november 2021 01:10 PM

Ik heb sinds juni 2021 een mooie DS7 Crossback Rivoli 1.5Hdi. Het is een leasewagen. Ik ben er supercontent mee. Dit is de wagen die ik al lang wilde. Ik heb hier voor met o.a Citroen Grand C4, Peugeot 508sw en de 5008 gereden. Maar nu mocht ik vooral zelf kiezen met een iets groter budget.
Sinds een goeie maand is het plezier van het rijden een beetje weg.
Ik hoor een rammelend geluid in de linker voordeur (portier bestuurder). Ik hoor het als ik op minder goed wegdek rijd. Het is gewoon heel vervelend en ik word er een beetje gek van.
Gisteren is mijn auto een hele dag binnengeweest bij de dealer. Ze zouden het hebben gefixt, want na een testrit hoorden de techniekers niets. Na afhaling was ik nog niet thuis of het rammelde als nooit tevoren.
Volgens mij heeft te maken met de raamhouder. Als ik met raam open rijd, of ik duw tijdens het rijden met de linker elleboog tegen het raam, dan rammelt het niet.
Dit heb ik tegen de dealer gezegd, maar dus zonder resultaat.
Iemand al hetzelfde meegemaakt of een oplossing? De foto in bijlage is waar ik het geluid hoor. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Afbeelding Bijlagen
foto_deur_DS7.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 416
Geregistreerd: 27-08-2010

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 11 november 2021 09:34 AM
  [ # 1 ]

Dit moet toch oplosbaar zijn, ik had in onze Ds 7 E-tense ook een rammeltje in het rechtse achterportier dat je ook kon waarnemen als je zacht met je hand op het paneel klopte (ook ter hoogte van het paneel op je foto). Dat zou een clipsje van een kabel geweest zijn die men niet goed had vast gemaakt. Terug naar de dealer en ze zullen het uiteinde wel oplossen, maar uiteraard jammer van de verloren tijd. Succes!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook