C4 cactus 2018 knipperlicht geluid niet goed hoorbaar, af en toe goed hoorbaar .
PeterB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 07-09-2021

Gepost: 13 november 2021 01:10 PM

Hallo medegebruikers,

ik heb een vraagje, mijn knipperlicht maakt een zacht geluidje als je hem aanzet links of rechts, op het paneel is het pijltje zichtbaar, maar valt niet echt op.
nu heb ik al eens na verandering van rijbaan mijn knipperlicht niet terug gedaan. helemaal geen erg ingehad totdat ik weer mijn knipperlicht moest gebruiken.
nu gebeurt het af en toe dat er een hard knipperlicht geluid hoorbaar is, waardoor je gelijk hier aan herrinerd wordt.

bij mijn dealer geweest waar de auto gekocht is(ook citroen dealer) en vertelde mij is niets mis mee.
ik heb al rijdende het geluid opgenomen zowel zacht als het harde geluid, ga dit binnenkort aanbieden.

ik heb geprobeerd het geluid bestand te uploaden hier op het forum, helaas lukte dat niet?

ik hoop eigenlijk dat er hier iemand op het forum, het zelfde heeft ondervonden.

verder ben ik ontzettend tevreden met deze c4 Cactus.

ik hoor graag van jullie

gr Peter

Profiel  
 
2cvMaarten
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1249
Geregistreerd: 30-04-2006

- 2CV 2cv6 special
Gepost: 13 november 2021 02:36 PM
  [ # 1 ]

Dat geluid is normaal, hij zal harder klinken als hij langer uitstaat om je er aan te herinneren dat je knipperlicht aanstaat. Deze feature zit al zeker 15 jaar op de verschillende PSA modellen. Niets aan de hand dus!

*2cv6 special 1986*

Profiel  
 
PeterB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 07-09-2021

Gepost: 15 november 2021 02:32 PM
  [ # 2 ]

oke prima, dan hoef ik me daar niet druk om te maken.

dank voor je antwoord 2cvMaarten.

dit topic mag gesloten worden

gr Peter

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook