4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Yamaha fs1
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 20 januari 2022 08:18 AM
  [ # 46 ]

Even afwachten wat de nieuwe kop doet. Als die goed trekt, gaat er een groter voortandwiel op en gaat de cilinder naar iemand die die dingen tuned.  Er zit namelijk een bakfoutje in. Alle gassen uit de spoelpoort worden rechtstreeks naar de uitlaatpoort geblazen. Deze poort wordt aangepast zodat hij naar de zijkanten sproeit. 

Dan loopt het ongeveer 100 en gaat hij langs het RDW voor een motorplaat.
Daarna komt de homoetpijp er op voor nog meer power


De homoetpijp

 

Profiel  
 
Eemspoort
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008

- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Gepost: 20 januari 2022 08:21 AM
  [ # 47 ]

Motorplaat!?! Dat zijn geen halve maatregelen. Een brommer voor grote jongens, zeg maar. Dat vind ik wel een heel gaaf plan!
Maar dan moet dat gele plaatje wel van het spatbord, ergens wel jammer. cheese

Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 20 januari 2022 08:38 AM
  [ # 48 ]

Hoeft niet hoor.
Ook mag het trapstel blijven zitten.
Maar die heb ik er al afgesloopt.

 

Profiel  
 
Eemspoort
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008

- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Gepost: 20 januari 2022 08:47 AM
  [ # 49 ]

Als de gele plaatje, volgens de wet, mar blijven zitten, dan verhoogd dat wel de feestvreugde, als je het mij vraagt.
Mooi!

Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110

Profiel  
 
maestro12
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 114
Geregistreerd: 07-04-2020

Gepost: 20 januari 2022 09:16 AM
  [ # 50 ]

Gele platen worden in de regeling voertuigen niet meer genoemd, niet als verplichting voor bepaalde categorieën voertuigen, maar evenmin als verbod voor bepaalde voertuigen.
Zolang het al dan niet voeren van deze gele platen wettelijk niet geregeld zijn (of niet meer geregeld zijn), is het niet strafbaar.

Ik wil je overigens wel even waarschuwen.
Op vele oudere bromfietsen zitten de gele platen nog. Ik zou me kunnen voorstellen dat er in geval van een aanrijding, waarbij een andere bestuurder je door het voeren van een dergelijke gele plaat heeft aangezien voor een bromfiets en daardoor een verkeerde inschatting maakt, je minder sterk staat als er een conflict ontstaat over de afhandeling van de schuldvraag. Bij afhandeling van schades door verzekeringsmaatschappijen willen maatschappijen nog wel eens tot een verdeling komen van de aansprakelijkheid, waarbij de schuld wordt verdeeld over de betrokken partijen. Hoe minder ze jou voor de voeten kunnen leggen, des te gunstiger zal een verdeling voor je uitpakken.

Bron Politieforum


Dus het is niet verboden

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 20 januari 2022 09:21 AM
  [ # 51 ]

Maar hij gaat er wel af hoor.

 

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook