Auto’s - CX - CX Reflex serie 1
matthijsrubb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 17-08-2014

Gepost: 14 februari 2022 03:51 PM

Dag iedereen,

Is iemand van jullie geïnteresseerd om mijn CX Reflex (serie 1, 1979) met schade over te nemen? Voelt goed aan mocht iemand van jullie dat willen doen.

Ik ben eigenaar sinds sep 2014. Belgische auto. Vroeger gekeurd als oldtimer.

Eigenlijk nooit grote kosten gehad behalve int begin om hem op orde te zetten. Heb er in totaal 2600 kosten aan gedaan ongeveer, kan het nakijken. Kheb alle onderhoud/herstellingen bijgehouden. Ging bij Garage Snoeckx in Berchem


Bekijk hier de advertentie in de markt

Profiel  
 
matthijsrubb
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 17-08-2014

Gepost: 15 februari 2022 07:35 AM
  [ # 1 ]

Volledig bericht:

Dag iedereen, Is iemand van jullie geïnteresseerd om mijn CX Reflex (serie 1, 1979) met schade over te nemen? Voelt goed aan mocht iemand van jullie dat willen doen.

Ik ben eigenaar sinds sep 2014. Belgische auto. Vroeger gekeurd als oldtimer. Eigenlijk nooit grote kosten gehad behalve int begin om hem op orde te zetten. Heb er in totaal 2600 kosten aan gedaan ongeveer, kan het nakijken. Kheb alle onderhoud/herstellingen bijgehouden. Ging bij Garage Snoeckx in Berchem (België).

In juni 2019 heb ik er een ongeluk mee gehad. Enkel blikschade: dwarse drager van chassis van voor heeft een deuk, gardeboe gedeukt, glas koplamp kapot, bumper scheef, capot licht geplooid.

Dat komt bovenop het werk dat eraan moest gebeuren. Drie van de vier portieren hebben onderaan roest. Kofferbak heeft wat roest tegen de kant van de bumper. Ze is ooit behandeld geweest over de lengte tegen roest. Maar dat is niet goed gedaan. Onderaan over de lengte wat roestplekken hier en daar. De dorpels hebben ook roest. Wa wel nog echt opvallend goed is is het interieur.

Ik heb gewacht en gezocht naar de middelen/stukken om te herstellen maar is ondertussen na bijna 3 jaar nog steeds niet gebeurd vanwege gebrek aan financiële middelen. De toenmalig garagist dacht in 2019, om de auto terug op de baan te krijgen er iets van een 7k voor nodig was.

Ze heeft sinds ik eigenaar ben altijd droog gestaan. Enkel de laatste 2 maanden nu niet. Rijdt nog, veert nog. Alles werkt. Juist bij de laatste verhuis eind vorig jaar merkte ik dat er iets met de remmen was. Denk dat ze een beetje knorrig zijn van lang stil te hebben gestaan.

Warme groet, Matthijs

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook