2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Zone niet in kaart gebracht
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2015
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 31 maart 2022 09:39 AM
  [ # 16 ]

Ik weet niet welke sat’s dit systeem gebruikt.
Zijn dat de Amerikaanse GPS satellieten, of de Russische Glonass dan wel de Europese Galileo, of allemaal?

Maar als het zo zou zijn dat SMEG op verstoorde dan wel uitgeschakelde sat’s werkt, zouden anderen dat probleem ook moeten hebben.
En daar heb ik nog niks over gelezen en/of gehoord.

Groet,
JW

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3527
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 31 maart 2022 10:57 AM
  [ # 17 ]

Werkt op GPS, en de “amerikanen” kunnen dat verstoren en uitzetten, maar dat zie je alleen op heel speciale plekken.

“Normaliter” heeft zo’n GPS 10-20 satellieten in het vizier en krijgt bij van 6-9 een goed signaal, 4 is echt het minimum voor een plaatsbepaling.Het kan wel enkele minuten duren voordat je GPS als die satellieten weer in beeld heeft.  Als je dus echt maar 1 satelliet ziet dan denk ik dat of je antenne kabel los zit of dat je antenne niet werkt tenzij je software er neit naar zoekt, maar dat lijkt me vreemd.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
Cabron2004
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 28-03-2022

Gepost: 02 april 2022 08:16 AM
  [ # 18 ]

Goedemorgen

Vandaag weer gekijken hoeveel satelliet had en met opstarten gaaf 1 aan maar na 15min gaaf 0 satellieten.

Weet iemand hoe ik mijn gps antenne kan checken of misschien andere manier???

Mvg
Jonathan

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook