2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Richtingaanwijzer knippert snel
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2034
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 08 juni 2022 09:13 PM
  [ # 16 ]

Er even vanuit gaand dat je goed gekeken hebt, en de slurf ook ver genoeg losgemaakt hebt, lijkt het me dan verstandig opnieuw naar die garage te gaan en hen te vragen aan jou te laten zien waar die draadjes dan sluiting maken.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
I.Mol
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 30-05-2022

Gepost: 09 juni 2022 07:25 PM
  [ # 17 ]

Jullie zullen niet geloven wat het was. Vandaag alle mogelijke verlichting getest. Ik start de auto, geef rechts richting, alles werkt normaal. Stap vervolgens uit, doe de klep van het slot en krijg de foutmelding. Misschien is het al een keer verteld op dit forum. De Picasso heeft dubbele verlichting, in de klep en in de bumper. Wanneer de klep dicht zit, werkt de verlichting in de klep bij je handelingen. En wanneer de klep open is, werkt de verlichting in de bumper bij je handelingen. Het rechter knipperlicht lampje in de bumper bleek dus kapot te zijn. Eind goed al goed, scheelt me weer een bak geld. Wel heel slecht dat de garage dat niet was opgevallen. Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook