my citroen app
kareldb
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 06-03-2022

Gepost: 18 juni 2022 06:12 PM

Wie heeft er nog meer allemaal een probleem met de my citroen app.

Bij mij de ene keer wel een gereden route direct in de app weer geven en de andere keer duurt het een paar dagen of helemaal niet.
Zo slaat hij bij mij geen route op als in android auto gebruik.
En na de laatste app update krijg ik regelmatig de melding “Service niet beschikbaar zonder internetverbinding” terwijl deze wel degelijk aanwezig is.
En ook staat boven in het scherm van de telefoon het auto icoon van de app als hij verbonden is.
Laat niet meer weten als de auto klaar is met laden.

De klantenservice van Citroen zegt steeds dat het aan de telefoon en de auto ligt, je de app maar opnieuw moet installeren (maar dan ben je alle routes kwijt) maar als je de reacties op de app leest dan ligt het al jaren aan de app.

Gr,
Karel

Profiel  
 
Berlingo2.0HDi
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 614
Geregistreerd: 31-12-2006

Gepost: 18 juni 2022 06:48 PM
  [ # 1 ]

Drama die app. Een van de redenen dat onze 2e auto geen E-C4 geworden is. Kun je steeds gaan kijken op de hoek van de straat of ie vol is.

App opnieuw installeren heeft geen zin. Verschillende telefoons geprobeerd. Het ligt dus aan de app en de auto.

Je kunt trouwens de routes downloaden van de telefoon en later weer op een andere telefoon installeren. Zo raak je je routes niet kwijt.

C5 Aircross 181 PK EAT8 Shine Full options

Profiel  
 
ronhof
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 08-09-2022

Gepost: 10 september 2022 11:29 AM
  [ # 2 ]

Ik heb hetzelfde. Regelmatig geen ritten die doorkomen. Heb de app al 3x opnieuw geïnstalleerd maar steeds hetzelfde. Een handleiding met volgorde van citroën helpt ook niet. Een tip van een medewerker om bij het opzetten van de app als land België te gebruiken hielp wel met de verbindingen maar gaf andere problemen met de registratie. Kortom, ze mogen bij citroën wel eens wat doen aan de app.

Profiel  
 
kareldb
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 06-03-2022

Gepost: 09 juni 2023 03:21 PM
  [ # 3 ]

We zijn inmiddels een jaar later en nog steeds is de app een grote ramp.
Geen melding als laden klaar is.
Geen melding meer na tanken om literprijs in te voeren.
Routes worden zelden in de app opgenomen of zijn spontaan verdwenen na een zogenaamde reset van de computer.
Laadstatus en laadtijd kloppen zelden.

Alles al tientallen keren gemeld maar die klantenservice snapt het niet en alles ligt aan de telefoon.
Melden bij de dealer heeft ook geen zin.

Wie heeft er nog meer zulke klachten?

Profiel  
 
ronhof
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 08-09-2022

Gepost: 10 juni 2023 07:10 AM
  [ # 4 ]

Ik heb ook nog steeds problemen met de app. De problemen worden alsmaar meer en klachten helpen niets. Waardeloze app voor zo’n mooie auto ( ik heb een ëc4 in augustus 2021 nieuw gekocht).

Profiel  
 
kareldb
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 06-03-2022

Gepost: 11 juni 2023 10:16 AM
  [ # 5 ]

Weer een opmerkelijk antwoord van de klantenservice.
Dat de laadstatus niet goed wordt weergegeven zou nu liggen aan de software in de auto.
Moest maar naar de dealer om nieuwe erin te laten zetten.
Als je dan om het juiste versie nummer vraagt blijft het stil.
Als ik in de app bij updates kijk staat er ook helemaal geen update.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook