nieuw lid
Leo de Groot
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 22-10-2022

Gepost: 24 oktober 2022 07:06 PM

Hallo . zal mij even voorstellen . mijn naam is Leo de Groot ben 64 jaar en woon in Rotterdam .
ben vorige week een 2011 Citroen C4 Grand Picasso wezen ophalen . en mijn 20 jaar oude Renault Scenic daar achter gelaten . De Picasso heeft een berg kilometers weg ( 259.000 ) daar zat ik wel mee in mijn maag . had ook alle negatieve berichten over distributie en semi automatische versnelling bak gelezen , maar de auto was in nieuwstaat en er kwam na onderhandelen een deal uit de bus wat ik niet kon afslaan . incl een nieuwe APK en 2 nieuwe banden en olie ververst .
dit alles bij een net bedrijf in Surhuisterveen .
de 230 km naar huis geen probleem
hij rijd niet zo soepel weg vanuit stilstand . maar dat schijnt er bij te horen ben wel een echte automaat gewend .
Heb vandaag wel 2 x 2 seconden gehad motorstoring . maar daarna niet meer . wel even schrikken daar begint de ellende . hij loopt netjes en rookt niet uit de uitlaat .
Helaas geen instructie boekje en onderhoud boekje ook dat was balen
krijg de navigatie niet aan de praat . mogelijk het geheugen kaartje ??? en de achteruit censoren doen het niet althans er komt geen waarschuwing tijdens het achteruit rijden . al met al is deze aankoop ook wel een beetje een gok geweest maar er bleef ook wat financiƫle speelruimte over . dus gebeurt er wat en moet gerepareerd worden is dat geen ramp . maar ben er toch blij mee . Mvg . Leo .

Profiel  
 
Jeroen Simons
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1310
Geregistreerd: 27-03-2011

- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
Gepost: 25 oktober 2022 05:59 PM
  [ # 1 ]

Welkom Leo,
een instructieboekje is nog wel te vinden. Internet, een beurs of een oproep in de markt van het forum. Of in het kastje van een sloper.
Lees je lekker in, posts genoeg op het forum Wink

VrGrJ
Citroein, dat rijdt pas fijn
bye2

Profiel  
 
Leo de Groot
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 22-10-2022

Gepost: 25 oktober 2022 07:30 PM
  [ # 2 ]

Hallo . heb een nieuw gedrukte besteld 28.50 euro . internet is PDF , zelf printen kan ook kost alleen maar wat inkt , maar dan krijg je een telefoonboek . kon er en halen voor 7.50 euro maar moest in Heemstede opgehaald worden . en dat schiet ook niet echt op . maar er is er een onderweg .

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook