Storing of…?
willem269
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 08-12-2009

Gepost: 08 december 2022 01:47 PM

Deze week wat geks meegemaakt. Kwam in de garage en zag dat alle vier de ramen een paar centimeter open stonden. En toen ik daarna weg reed stond de navigatie op Frankrijk. Ik switch wel tussen Nl en De maar was met deze auto nog niet in Fr. Iemand enig idee?

Profiel  
 
JW
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1978
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 08 december 2022 02:05 PM
  [ # 1 ]

Dat eerste kan komen omdat je iets langer op de “ontsluitknop” van je afstandsbediening gedrukt hebt.
Daarmee gaan de ramen open om de auto te ventileren, zie ook je instructieboekje waarin dat beschreven is.
Met Diagbox is dat uit te schakelen, dat heb ik laten doen omdat het me twee keer overkomen is zonder dat ik dat wist.

Op een andere taal springen heb ik ook een keer gehad, daarna nooit meer.
Waarom dat gebeurde? Geen idee….

Groet,
JW

PS Geef in je profiel even aan dat je een C5 AirCross hebt. Ik weet dat toevallig, maar voor anderen is het gissen om wat voor auto het gaat.

Profiel  
 
willem269
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 08-12-2009

Gepost: 08 december 2022 02:39 PM
  [ # 2 ]

Dank. Heb het gelijk geprobeerd. Moet wel fors langer drukken maar dan gebeurt het inderdaad. Nu gingen de ramen wel helemaal open. En met de sluitknop, ook na gevoeldsmatig lang drukken, gaan ze ook weer dicht. En de taal, ach we switchen toch al vaak omdat we net over de D grens wonen.
Ga mogen even een foto maken. In de garage beetje lastig Wink

Profiel  
 
JW
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1978
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 08 december 2022 02:43 PM
  [ # 3 ]

Dat open gaan van de ramen gebeurt zolang je op de knop blijft drukken. Laat je die los, dan stopt dat.
Idem bij het weer sluiten, laat je de knop te vroeg los, dan sluiten ze niet helemaal.

Zó werkte dat bij mij…..

Groet,
JW

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook