71 van de 71
« Eerste  < Vorige 69 70 71
   
Nieuw hier? Kijk hier!
ciske
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 08-02-2022

Gepost: 09 februari 2022 07:06 AM
  [ # 1051 ]

hallo
ik ben cisse ben 51 jaar en heb een oudere berlingo bj2001 gekocht deze zou ik graag bijhouden wegens goede motors en simple techniek en ik kom uit belgie rond de kanten van boom st-niklaas alvast bedankt om me toe te laten op jullie form mvg cisse

Profiel  
 
Giraffe
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 01-04-2022

Gepost: 01 april 2022 10:21 AM
  [ # 1052 ]

Net aangemeld bij Forum omdat ik op zoek ben naar een CX. Ik woon in Utrecht en ben geboren in het jaar dat de eerste CX-en van de band kwam rollen. Wellicht dat ik daarom gevangen ben door de charmes van deze auto. De combinatie van vormgeving en slimme techniek hebben mij doen besluiten om mijn zoektocht te starten.

Naast regelmatig rijden (daar zijn ze voor) vind ik het ook leuk om te sleutelen. Ideale manier om je auto beter te leren kennen. Dit heb ik jaren gedaan met een VM Karmann Ghia (mooie lijnen net als de CX), maar nu dus gevallen voor de Franse mobiel.

Profiel  
 
Tato
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38
Geregistreerd: 17-06-2017

- C4 (2004-heden) B7
Gepost: 20 april 2022 05:11 PM
  [ # 1053 ]
Tato schreef:

Hallo,

Na heel wat jaartjes Xantia te hebben gereden heb ik nu een Xsara 1.4 Berline phase 3.

Ook op het Xantia forum ben ik bekend onder de naam Tato.

Groeten,

Maurice

Morgen wordt de Xsara ingeruild voor een C4 II 1.6 VTi automaat (B7 facelift).

Grtz,

Maurice

C4 B7 1.6 VTi Automaat
KGN Bourrasque Metallic

ORGA 12568

Profiel  
 
evert69
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 29-11-2014

Gepost: 10 augustus 2022 05:32 PM
  [ # 1054 ]

Hallo iedereen,
met wat omzwervingen en vreemdgaan ben ik toch weer terug bij Citroën.
Het wordt mijn 4de auto van dit franse merk, een c4 aircross 1.6 collection 2014( import 2017 van België naar NL).
Het beestje is zwart van kleur en heeft 55.000 km onder de bandjes.
Groet Evert:smt225

De enige cactus waar je in kunt zitten en geen pijn hebt van de pinnekes in oe kont

Profiel  
 
RonLooij
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 13-11-2022

Gepost: 04 december 2022 01:50 PM
  [ # 1055 ]

Ik was voorbij dit topic gescrollt en had al een topic aangemaakt over mijn Jumpy. Om mij hier nog even formeel voor te stellen:
Ik ben geboren in 86 in de kop van Noord-Holland en daar woon en werk ik nog steeds. Van 1999 tot en met 2006 heb ik aan motorcross gedaan. Toen ronde ik mijn MBO opleiding af en ging ik aan het werk als constructie bankwerker/ lasser. Daarmee kwam er een eigen inkomen binnen en daarmee kon ik doen wat ik altijd al wou: motorracen! Met passie en inzet voor de sport heb ik het verder gebracht dan verwacht. Een harde klapper in 2015 heeft mij doen besluiten ermee te stoppen. Ik zat toen ook in de afrondende fase van mijn HBO studie.
De auto’s die ik tot dan toe had zijn:
Renault 5
Renault Clio
Golf 4 TDI (90pk)
Ford focus.
Die laatste auto heb ik tot een paar maanden terug gehad. Inmiddels bijna 3 ton erop en 18 jaar oud; dat begon je te zien en merken. Ik had een Jumpy gekocht, gereinigd en in de stalling staan voor als die de youngtimer leeftijd bereikte. Dat was een paar maanden terug zo n sindsdien rijd ik daarmee. Meer over de Jumpy zal ik in het eerstgenoemde topic plaatsen.

Afzender Ron

Profiel  
 
Freekenstein
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 17-01-2023

Gepost: 20 januari 2023 09:53 AM
  [ # 1056 ]

Goedemorgen,

Freek hier, sinds afgelopen zaterdag eigenaar van een C4 coupé van 2009
Ik ben zelf afkomstig uit bouwjaar 1982 en heb sinds dat ik mijn roze papiertje heb gehaald (ja, het was toen nog een papiertje) de volgende auto’s gehad:
Mazda 323 hatchback 1991

Mazda 323F diesel 2001
en een zooitje leaseauto’s waaronder een Peugeot 207 SW van 2010,

een Peugeot 208 van 2013

een VW Polo van 2016 en een Renault Clio Station van 2019.

Komende vrijdag moet ik die laatste inleveren, waarna ik dus in mijn C4 mag gaan rijden

Vooral een beetje verliefd geworden op het interieur met het bijzondere stuur
.

De auto heeft nog een paar kleine puntjes die ik ga fixen, maar dat mag de pret niet drukken!

Verder ben ik werkzaam in de installatietechniek en mag ik graag mijn uurtjes doorbrengen op de mountainbike of racefiets.

Profiel  
 
Curt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 24-05-2023

- C3 Picasso 1.4 VTI Exclusive
Gepost: 25 mei 2023 06:54 PM
  [ # 1057 ]

Hallo allemaal,

Sinds een paar weekjes trotse eigenaar van een C3 Picasso 1.4 VTI Exclusive uit 2013.
Wat mij opvalt is het uitmuntende comfort en de interieur ruimte, hij wordt mini MOV genoemd, maar laat dat mini er maar af wat mij betreft!
Het is onze eerste Citroën, van huis uit eigenlijk een BMW en Fiat rijder.

De Citroën is voor ons een absolute positieve verrassing.
We gaan hem zeer goed onderhouden, zoals we eigenlijk met al onze auto’s doen, hij moet wat ons betreft als nieuw blijven, zoals hij nu is dus.

Ik kan even geen foto’s plaatsen, mijn foto’s op mijn telefoon zijn helaas te groot, even iets op verzinnen.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4702
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 27 augustus 2023 08:33 PM
  [ # 1058 ]

Hallo Curt,

welkom! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Foto’s uploaden naar het forum werkt wat lastig, ze moeten als bijlage worden toegevoegd. Die dienen dan niet al te groot te zijn. Het extern hosten van foto’s op een andere website (zoals Flickr) werkt beter vind ik. In dat geval plaats je een link naar de (externe) foto locatie in je topic.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Plakboek
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 16-09-2023

- C3 Pluriel 1.6 16V
Gepost: 21 september 2023 12:01 PM
  [ # 1059 ]

Goedendag allen,

of.. hallo, ik ben nieuw hier.
Ik ben Maarten en ik wil al heeeel lang een Eend (2cv) maar dat komt er maar niet van, eigenlijk wil ik van een eend een Burton maken maar daarvoor heb ik bedacht dat ik drie dingen nodig heb:
1. Geld (kan met de tijd wel geregeld of gespaard worden),
2. Tijd (die komt vanzelf) en
3 een fatsoenlijke (droge) ruimte (die heb ik niet en is het grootste obstakel voor dit avontuur).

Mijn Citroën verleden:
Een paar jaar geleden heb ik bedacht dat het voor mijn vrouw leuk was om in een knalgele Saxo 538 te rijden, dat ging heel goed, doorgezakte stoelen maar toen de uitlaat eronder uit ging klonk die iets te sportief en technisch was er geen redding meer aan.

Momenteel rijd ik zakelijk een fantastische C5 Aircross (jammer dat ik die niet mag/kan houden).

En onlangs (de aanleiding om me voor dit formum aan te melden) een C3 Pluriel (ook weer voor mijn vrouw) gekocht, als auto erbij vond ik dat dit ook wel een leuke (uitdagende) auto mocht zijn.

Eigenlijk heb ik nu dan toch een moderne eend Smile
Ik hoop op dit forum, mocht het nodig zijn voldoende technische bijstand te kunnen krijgen, voor nu is de Pluriel dankzij de verkoper een perfecte auto!!!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7690
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 21 september 2023 02:08 PM
  [ # 1060 ]

Leuk, en welkom op ons mooie forum!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Machinist
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 12-10-2023

Gepost: 19 oktober 2023 03:32 PM
  [ # 1061 ]

Goedemiddag,

Na jaren geleden met pijn in ons hart een oude DS te hebben verkocht i.v.m. het vele werk, geld en tijdgebrek zijn de tijden nu gekeerd.
Sinds vorige week zijn wij weer eigenaar van een prachtige Citroen DS 21 Pallas Injection uit ‘71.
We hopen er nog vele mooie kilometers mee te “zweven”.

Mvg.
Wouter & Annemieke

Profiel  
 
 
71 van de 71
« Eerste  < Vorige 69 70 71
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook