Telefoongeluid speakers
JHas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 12-09-2022

- C5 Aircross
Gepost: 28 februari 2023 06:47 PM

Na 5 maanden is onze nieuwe C5 aircross hybrid gearriveerd. De eerste kms zijn reeds afgelegd, als op een zwevend tapijt. De telefoon is gekoppeld en het werkt bijna naar behoren. Bijna.. als ik iemand bel via de spraakherkenning krijg ik verbinding alleen komt er geen geluid uit de speakers. Ik heb al het instructieboekje geraadpleegd maar kan niet ontdekken waar het probleem zit. Iemand enig idee hoe ik het geluid ook op de speakers kan krijgen?

Profiel  
 
Flexboy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 17-06-2019

Gepost: 02 maart 2023 09:28 AM
  [ # 1 ]

Misschien staat je geluid voor een telefoon geluid wel heel zacht.
Even testen met een andere mobiel, als je opgenomen hebt met “de auto” het volume harder zetten??

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2029
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 02 maart 2023 11:26 AM
  [ # 2 ]

Krijg je wel geluid uit de speakers als je belt via de telefoonlijst op je display?
Bij mij werkt dat prima.
Op een andere manier heb ik het nooit geprobeerd.

En het is inderdaad zo dat je het volume van een aantal bronnen afzonderlijk kunt regelen.
Dat heb ik bijvoorbeeld gedaan met de waarschuwingen, die heb ik een stuk zachter gezet.
Of dat ook zo is met de telefoon weet ik niet, even proberen zou ik zeggen.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
JHas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 12-09-2022

- C5 Aircross
Gepost: 02 maart 2023 09:28 PM
  [ # 3 ]

Ik heb inderdaad eerst van alles geprobeerd in de auto. Daar kwam ik al snel achter de mogelijkheden om de geluisds niveau’s te regelen. Alles stond verder goed. Als laatste mijn telefoon helemaal uitgezet en daarna opnieuw opgestart. Toen werkte het wel.. Probleem zat dus in de telefoon.

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2029
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 02 maart 2023 10:08 PM
  [ # 4 ]

Zo simpel kan het soms zijn Wink

Veel plezier verder met je voiture, hopelijk net zoveel als ik er mee heb.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
JHas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 12-09-2022

- C5 Aircross
Gepost: 03 maart 2023 11:57 AM
  [ # 5 ]

Quoten van het voorgaande bericht is niet toegestaan, zie ook nummer 10 van de forumregels. police


Thanks! Nog maar 300 km mee gereden maar merk dat de auto verfijnder is dan de Tucson. Vooral de aandrijflijn, maar ook de afwerking. De Tucson biedt veel waar voor je geld en veel binnenruimte. De stoelen (comfort), rijkwaliteiten en de aandrijflijn zijn zeker minder..
Had eerder aan een Citroen moeten denken maar ja….

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook