5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
DS voor op het water
Floaty
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 20-01-2021

Gepost: 25 april 2023 03:36 PM
  [ # 61 ]

Dank allebei!

Voornemens om het dmv goed en regelmatig invetten, het patina zo veel mogelijk te houden. Nu goed ingetrokken is vooral de zitting onderhevig aan slijtage en niet zo zeer vlekken. Schoner dan dit krijg ik het dus niet. Ik ben bang dat er met Colourlock het contrast tussen behandeld en niet behandeld te groot wordt. Ik denk dat ik het dus bij leervet houdt.

Immers zijn de kilometers met mijn bootje op jaar basis op 5 handen te tellen dus ook daar zit een plafond tot hoever ik wil investeren. Morgen de rails ophalen en hopelijk binnenkort sneller droger en warmer weer voor een eerste tochtje op het water.

De achterklepscharnieren die ik als brackets/stijlen voor een windscherm/voorruit wil gebruiken ga ik eerdaags aanpakken. ik monteer ze anders om en moet met een slijptol een stukje vanaf halen om het mooi passend op het dek te krijgen. Ik ben nog aan het kijken voor een stijl in het midden om het raam op te delen in twee delen in V/Chevron vorm. De “bovenlip” van een tweede neus bumper kan ik daar mogelijk voor hergebruiken.

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook