Waarschuwingstoon
Ratfink
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 29-04-2023

Gepost: 05 mei 2023 10:15 AM

Dag iedereen,
Ik heb sinds een klein jaar een xsara piccaso 1600 van 2005 gekocht die met de chrome strips op de bumpers omdat ik wegens medische reden nu met een rolstoel moet sleuren en deze auto perfect geschikt is vanwege de ruime koffer en ben er heel tevreden over.
Nu krijg ik sinds enkele dagen geen biep meer te horen wanneer bv de sleutel er nog opsteekt of de lichten nog branden.
Ben gisteren langs de garage geweest en daar hebben ze hem aan de computer gehangen maar er is nergens een foutmelding te bespeuren.
Weet er soms iemand hoe dit terug kan geactiveerd worden of wat het probleem zou kunnen zijn
Mvg Ivan

Profiel  
 
Jaak123
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 16-11-2014

Gepost: 07 mei 2023 08:16 PM
  [ # 1 ]

Gaat de binnenverlichting aan als je de deur opent, ik dacht dat bij het openen vd deur het signaal geactiveerd wordt.

Profiel  
 
Ratfink
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 29-04-2023

Gepost: 08 mei 2023 12:56 AM
  [ # 2 ]

Ja de binnenverlichting gaat aan maar dat heeft er niets mee te maken denk ik,alles werk gewoon nog als ervoor het enige is wanneer ik mijn contact afzet ik voor niets nog een piep krijg als bvb de lichten nog aan staan of mijn sleutel zit er nog op en het is echt van dag op dag dat dit is gebeurd

Profiel  
 
Mickey
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 18-01-2021

Gepost: 05 juli 2023 10:26 PM
  [ # 3 ]

Heb je misschien de automatische verlichting aan staan?
Dan hoor je geen piep. Omdat de lampen dan automatisch aan en uit gaan.

Profiel  
 
Ratfink
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 29-04-2023

Gepost: 05 juli 2023 11:50 PM
  [ # 4 ]

Nee automatisch lichten staan niet aan maar op een of andere manier moet ik iets gedaan hebben want krijg nu soms af en toe al wel terug een bier als mijn sleutels erop blijven steken maar ook niet altijd dat is het rare eraan alleen van de lichten krijg ik nog steeds geen bier te horen wanneer ze nog branden en mijn contact staat af, raar ik zou ook niet weten wat te doen om alles weer te laten werken

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook