Verschil Feel, Shine en Shine Pack
willem269
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 08-12-2009

Gepost: 05 januari 2024 05:52 PM

Hallo, is iemand zo goed thuis in de documentatie dat hij/zij weet waar ik een overzicht kan vinden van de uitrusting in feel, shine en shine pack van de hybride C5 Aircross?
Ben aan het oriënteren op een jonge occasion (bwjr ‘22 of ‘23)
Groet,
Willem

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2034
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 05 januari 2024 06:30 PM
  [ # 1 ]

De bouwjaren die jij noemt kent bij de 2023 de uitrustingen You, Plus, Max en E-series, zie dit overzicht

Van de vorige uit 2022 met Live, Feel en Shine heb ik nog wel een overzicht, dat kan ik je als PDF sturen.
Geef dan even je mailadres via een PB, dan gaat het naar je onderweg
Ook van de eerste versie uit 2020/2021, zoals ik die heb, heb ik nog wel die documentatie.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
willem269
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 08-12-2009

Gepost: 06 januari 2024 09:56 AM
  [ # 2 ]

Goedemorgen JW,
Bedankt, wat een vracht aan info. Moet er eens rustig voor gaan zitten en erbij halen als ik wi vergelijken. Zoals gezegd zijn we voorzichtig aan het denken aan een overstap van onze huidige C5 Aircross naar een hybride. We rijden heel erg veel korte ritten van 20 tot 40 kiloneter vv. De zouden dan allemaal elektrisch kunnen. En het zijn juiste die korte ritjes die het benzineverbruik hoog houden.
Wat ook speelt is dat we de originele stoelen hebben laten vervangen door Recaro’s. Geen sportstoelen maar erg comfortabele stoelen met meer verstelmogelijkheden van wangen, lendesteun etc.. De originele stoelen moeten teruggeplaats worden bij inruil maar dan speelt wellicht het probleem of in de ‘nieuwe’ ook de passagiersstoel elektrisch is en er dus bekabeling is voor die stoel. Kortom, er valt nog wat te puzzelen. Eerst nog maar eens flink studeren.
Komt nog wat bij, we hebben onze huidige auto in Nederland gekocht terwijl we zelf in Duitsland wonen. Garage regelde alles vlot maar of dat abndersom ook zo is, Nederlandse garage die ‘Duitse’ auto inruilt.
Maar goed, we hebben geen haast, nog maar 35K op de teller. Dus met deze eind volgende maand nog maar op vakantie

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook