chroomstrip verwijderen
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7286
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 15 april 2006 12:11 PM

daar ik niet helemaal tevreden ben over de (leer)lapjes welke bovenaan de portieren zitten,heb ik een paar andere aangeschaft.
en nu komt de vraag: hoe krijg ik (ook al weer Surprisedops: ) die bovenste chroomstripjes los zonder dat ik ze hoef te om te buigen,te breken etc,etc…

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Marten
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 912
Geregistreerd: 18-02-2005

Gepost: 15 april 2006 03:04 PM
  [ # 1 ]

Re: chroomstrip verwijderen

citroen23 schreef:

daar ik niet helemaal tevreden ben over de (leer)lapjes welke bovenaan de portieren zitten,heb ik een paar andere aangeschaft.
en nu komt de vraag: hoe krijg ik (ook al weer Surprisedops: ) die bovenste chroomstripjes los zonder dat ik ze hoef te om te buigen,te breken etc,etc…

Ze zitten over de hele lengte gedrukt over een onderliggend profieltje dat met parkertjes vastzit. Schuiven gaat niet, je zult toch het chroomstripje er af moeten wippen, bv met een klein schroevendraaiertje aan de onderkant.

Profiel  
 
citrods
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 13-05-2005

Gepost: 15 april 2006 09:10 PM
  [ # 2 ]

met een plamuurmes (dan heb je een breder contactoppervlak) wil ook wel eens lukken. Het hangt er wat van af hoe hard ze er op geklemd zitten.

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7286
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 15 april 2006 10:38 PM
  [ # 3 ]
citrods schreef:

met een plamuurmes (dan heb je een breder contactoppervlak) wil ook wel eens lukken. Het hangt er wat van af hoe hard ze er op geklemd zitten.

ga dat maar ‘s proberen; dat van die schroevendraaier geeft altijd weer van die inkepingen. en die strips onbeschadigd vinden wordt ook steeds moeilijker. wellicht dat iemand anders nog een oplossing weet.

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook