




























Totaal aantal Berichten: 10502
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Bij de goede temperatuur gemeten?
Die van Moog zijn dus duidelijk niet goed.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Bridget schreef:Ik heb wat voor je opgemeten. Misschien heb je hier wat aan.
De metingen zijn wel inclusief de dikte van het verpakkingsplastic.
Bedankt voor het meten, ik verwacht dat de wanddikte van de verpakking al een stuk dikker is dan het verschil.
Voor de volledigheid nog de maat van het gat mocht iemand hier ooit ook tegenaan lopen: 18,02mm (foto in bijlage). MOOG kogels zitten op 18,075 en 18,065mm.
Je hebt wel zeer deftige meet instrumenten, dus je weet van wanten.
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.





























Totaal aantal Berichten: 10502
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Ziet er idd mooi uit!
Over de passing: het is de bedoeling dat de fusee zonder speciaal gereedschap losgemaakt kan worden bij een cx.
Dat kan dus never als de kogel een paar honderdsten dikker is dan de diameter van het gat.
Ik zou retoursturen en terugbetaling eisen en naar een ander merk kijken.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
En dan durf ik ongevraagd te stellen dat je de schacht even gepast hebt ik het gat ! ? ... En dat je daarna pas gaat persen ?
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
Ik vertrouw op m’n metingen, maar passen kan nooit kwaad .
jantje1948 schreef:Ziet er idd mooi uit!
Over de passing: het is de bedoeling dat de fusee zonder speciaal gereedschap losgemaakt kan worden bij een cx.
Dat kan dus never als de kogel een paar honderdsten dikker is dan de diameter van het gat.
Ik zou retoursturen en terugbetaling eisen en naar een ander merk kijken.
Ik ben benieuwd of de leverancier dit gepiel met 0,07mm verschil volgt maar een poging ga ik zeker doen.





























Totaal aantal Berichten: 10502
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Die kogels kosten niet veel, en als ze zich willen verdedigen dan zullen ze wijzen naar het ‘‘niet in geheel originele staat’’ terug geven van de kogels. Omdat ze gemonteerd zijn geweest. Maar wie gaat die dingen vooraf meten of ze wel passen? je mag er toch vanuit gaan dat het in orde is hé?
Maar ja, soms kom je dingen tegen die niet voor moog-elijk houdt hé !
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
Fahren ! ! ! met een tevreden grijns ! !
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.





























Totaal aantal Berichten: 10502
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Dat is het betere werk.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.