3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
De 2.0i 16v X7 Tourer van TRXke
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1389
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 20 september 2025 10:37 PM
  [ # 31 ]

Ik heb nog nooit met een PH1 C5 gereden die 3 bollen per as heeft, dat schijnt een groot verschil te zijn tegen de standaard 2 bollen per as.
In de PH2 is het systeem met de 3de bol niet geleverd op de 2.0i 16v break heb ik mij laten vertellen, in ieder geval ik heb er 2 een Business en Exclusive uitvoering beide hebben maar 2 bollen per as en zijn stugger dan de X7.
Wat niet wil zeggen dat ze niet comfortabel zijn maar toch minder dan de Xantia break die ik had.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10682
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 21 september 2025 10:33 AM
  [ # 32 ]

Mijn Ph1 V6 had 3 bollen per as.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook