Welke lampen zitten in mijn net aangeschafte C5 break uit 2012 en dan voornamelijk de voorlampen? Led, Xenon of gewone halogeen? Bij voorbaat dank.
Standaard zit er op de C5X7 halogeenverlichting.
Alleen als de koper Xenon aangekruist heeft bij de bestelling en er extra €€ voor op tafel gelegd heeft, is het Xenon.
En die optie was er alleen voor de Exclusive…..
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
Xenon is te herkennen aan de projector, een ‘glazen bol’ waar de lichtbron achter zit. Vrijwel altijd in combinatie met koplampsproeiers.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 27991
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
JW schreef:Standaard zit er op de C5X7 halogeenverlichting.
Alleen als de koper Xenon aangekruist heeft bij de bestelling en er extra €€ voor op tafel gelegd heeft, is het Xenon.
En die optie was er alleen voor de Exclusive…..Groet,
JW
Volgens mij heeft een Exclusive standaard meesturend Bi-Xeon.
Dat was wél het geval op de eerdere C5, maar niet meer bij de X7. Daar maakt Xenon onderdeel uit van een “Pack”, dat alleen op de Exclusive aangevinkt kon worden.
Zó staat dat in de NL prijslijst 2010 die ik er van heb, of dat ook in andere landen het geval was weet ik niet.
Groet,
JW
In de franse folder/prijslijst die jij ooit liet zien, is vermeld dat de Exclusive uitgerust is met Xenon.
Dat geldt dan voor die markt, inmiddels heb ik ook de Duitse prijslijst teruggevonden, waarin Xenon als optie vermeld werd.
Net als bij ons, zo vermeldt de prijslijst van 2010 die ik in m’n “archief” gevonden heb.
En dan is het de vraag aan TS: is die X7 hier vanaf het begin geweest, of later geïmporteerd?
Als hij de VIN geeft kan ik eea opzoeken.
Groet,
JW

Totaal aantal Berichten: 27991
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan zal het verschil daarin zitten, mijn auto komt uit Frankrijk een heeft ook Xeon.