Nog een vraag .
kan ik alleen de achterkant laten zakken of moet hij helemaal (recht) naar beneden)
groet
En ook dat is gelukt!
En heb nu het defecte onderdeel in mijn hand. Maar een hoop werk voor een M8 boutje met torx 40.
Groet
De aanhouder wint, mooi dat het gelukt is 
Heb je nu de hele leiding bundel er onderuit?
En kun je nu beter zien waar het lekt, en waarom dat zo is?
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor 
Bijna de hele leiding zit er nog onder, ik heb er c.a 40 cm eraf gezaagd.
Op de foto links 2 U Metalen leidingen gaat over in slang en dat gaat weer over in leiding en dan zit je achter het linker voorwiel en daar is een stuk van 20 cm rechte leiding en daar heb ik ze door gezaagd en zet dat weer vast met snijknelkppelingen.
Hij lekte op de overgang van slang naar de 2e leiding.
Groet
Wat bedoel je met “Op de foto links 2 U Metalen leidingen gaat over in slang”?
Over welke foto heb je het?
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor 
https://cargomesh.com/produkt/4014ln-citroen-3-0-hochdruckleitung/
Groet
De U leidingen zitten op het stuurhuis aan gesloten en zitten in werkelijkheid achter en de leiding loopt over het stuurhuis en gaat dan onder de aandrijfas door.
Van RECHTS naar LINKS.
De sensor aansluiting en de bocht zitten er bij mij nog.
Dan krijg je een recht stuk van +- 20 cm en daar heb ik ze bijde doorgezaagd.
Groet
Sinds gister doet de C5 het weer, vandaar de tupperware gemonteerd.
En nu maar hopen dat de stb niet lekt. Tot nu geen lekkage kunnen ontdekken.
Deze reparatie heeft ongeveer 120€ gekost.
Groet
Mooi dat het gelukt is 
En nou maar hopen dat het inderdaad goed dicht zit, keep fingers crossed…..
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor 

 
            


