Ik had een filmpje gemaakt van dashboard maar kan deze niet uploaden helaas te groot.
Al jullie aanwijzingen geprobeerd maar geen resultaat. Zou de persoon die de mogelijkheid heeft om mijn auto uit te lezen contact met mij willen opnemen om te kijken of we iets kunnen afspreken? Mijn e-mail .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Alvast super bedankt.
Als Carla mij een berichtje stuurt, kan ik vast wel iets regelen, heb alleen vandaag en morgen in de avond tijd, daarna ben ik 2 weken weg voor werk.
Hartstikke bedankt dat je er naar wilt kijken. Woon je een beetje in de buurt van Zoetermeer. Morgen zou het prima uitkomen. Laat maar weten wanneer het je uitkomt. Wil je liever vandaag dan ga ik mijn afspraak afzeggen. Ben al blij dat je de moeite wilt nemen. Hoor het graag.
ZX1.4i schreef:Als Carla mij een berichtje stuurt, kan ik vast wel iets regelen, heb alleen vandaag en morgen in de avond tijd, daarna ben ik 2 weken weg voor werk.
Tel nr had je beter via PM kunnen doen.
Ik ga je niet bellen hoor!
Groet
Ohhhh dacht dat ik dat had gedaan haha
Tel nr had je beter via PM kunnen doen.
Ik ga je niet bellen hoor!
Groet
DIT IS EEN FOUTJE. BEDANKT
Carla scholte schreef:Hartstikke bedankt dat je er naar wilt kijken. Woon je een beetje in de buurt van Zoetermeer. Morgen zou het prima uitkomen. Laat maar weten wanneer het je uitkomt. Wil je liever vandaag dan ga ik mijn afspraak afzeggen. Ben al blij dat je de moeite wilt nemen. Hoor het graag.
Ja regio 010, morgen komt mij ook beter uit, mail of PB je telnr. dan houden we contact.