Het is toch gelukt na een kwartier klooien!
H
Totaal aantal Berichten: 7119
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
- CX 25 Gti Turbo (evoluerend)
Hij moet ook max 800x600 zijn wil ie hem pakken. Ik vraag me eigenlijk af of niet gewoon de beperkingen wat uit te breiden zijn.
Zoiets had ik in de SV zitten. Voldeed prima, alleen niet zo’n handige maat.
Ik heb een plaatje bijgesloten van het plan. Ik heb even koelvermogen e.d. berekend (in grove termen). Zou allemaal moeten gaan, zeker met een oliekoeler.
Achteraan in blauw de maten van een gti radiateur, dan in roze een voorgestelde airco condensor, dan de intercooler ~55mm dik, dan 2x SPAL 305mm fans.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein (niet verifierbaar)
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7119
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
- CX 25 Gti Turbo (evoluerend)
guess who schreef:Ik probeer een foto te uploaden die ik al heb verkleint naar onder de 500 maar zelfs dat lukt niet meer. Dit is echt een zeer verouderde techniek achter dit forum. Dus sorry.
Interessant bouwsel! Zoals gezegd, ik heb al heel wat intercoolers eraf gereden (laatste keer was in een veld ergens op Ameland toen ben ik best wel een tijdje zoet geweest voordat we verder konden). Ik wil hem dus niet zo laag hebben dat gaat niet zo goed samen met mij.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein (niet verifierbaar)
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!