![]()
Totaal aantal Berichten: 28021
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooie reeks verslagen ![]()
Die Concorde is ook erg leuk, dat heeft toch een link met de CX.
Het had natuurlijk helemaal leuk geweest als je er een CX voor had mogen zetten ![]()
Totaal aantal Berichten: 17425
- CX 2400 Super
Nielsje schreef:Zij aan zij rijden we over de Champs-Elysées en de CX-en worden links en rechts herkend door omstanders.
Werden jullie herkend van de Raid 2014 of van de oorspronkelijke Raid 1974? ![]()
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik denk dat ze werden herkend door het overdreven geclaxxoneer
Totaal aantal Berichten: 1377
- Overig KIA Ceed Break 1,6-GDi PHEV
Spijt is niet het goede woord wat mij betreft, maar ik denk dat deze RA-editie minsten net zo mooi is geweest als de onze (en die was al zo mooi).
Adri
Totaal aantal Berichten: 5020
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Citrohenno schreef:Een geweldig mooi verhaal Niels! Heel herkenbaar en het groepsgevoel blijft een speciale belevenis. Jouw bijdrage aan de organisatie is wel heel positief geweest want zonder reservebobine had mijn CX in Kiruna toch echt wel een groot probleem gehad.
Hier in Zweden lopen we nu tegen de viering van Jul aan en zo zijn er nog meer specifieke Zweedse tradities die het ontdekken waard zijn. Of er vanuit het Forum weer eens een rit zal worden georganiseerd weten we niet, maar hier in Zweden denken Anette en ik er over om in 2026 bij ons iets te gaan organiseren. Er moet nog een hoop worden uitgezocht, maar er is plek zat in Zweden.
Iets moet er gebeuren - kent u die uitdrukking?
2026, 2026?? Waar ken ik dat van?
O ja, dat is dit jaar! ![]()
Of wordt het 2027, Branko? Mag ook hoor… ![]()
Totaal aantal Berichten: 204
- ID/DS 21 Pallas
- CX 2400 GTi
Tja 2026, dat gaat niet lukken. Ik hoop in 2027 wat te kunnen realiseren. Probleem is onder andere dat je bij ons thuis geen groep kan laten kamperen en dat ons nieuwe gebouw nog niet klaar is. Maar we blijven optimistisch dat we volgens jaar iets kunnen doen. Zondag 3 mei ben ik met Anette op Citro Classica. Mogelijk kunnen we elkaar daar weer de hand schudden.