Totaal aantal Berichten: 173
- C15 1.8 Diesel
- Berlingo 1.6 benzine
Op internet staat de GS break FP-17-KN te koop. Nu ben ik benieuwd of deze auto hier bekend is. Ik heb hem wel eens elders gezien maar weet niets van deze auto. De prijs is laag €3450,-, ik ga in ieder geval kijken.
Waar moet ik echt opletten is nu mijn vraag. Hieronder nog de link naar de GS Break
C-15D & Berlingo
Totaal aantal Berichten: 469
- GS/GSA GS Club
- GS/GSA GSA Club
- GS/GSA GS Confort
- GS/GSA GS Pallas
- GS/GSA GS 1220 Club
Ik ken de auto niet goed, maar heb deze wel de afgelopen 10 jaar een beetje gevolgd. Lijkt de laatste jaren wel liefde en aandacht te missen, echter in de basis geen verkeerde auto is mijn indruk. Echter volgens mij is hij al verkocht. Kijk maar even bij de RDW. Er stond eerder een advertentie op marktplaats, en die is al weer verwijderd.
- C15 1.8 Diesel
- Berlingo 1.6 benzine
Heb contact gehad met de verkoper, kan morgen langs. Mogelijk heeft hij deze GS via marktplaats en verkoopt hem nu door?
Zag dat de GS ook op andere website van oldtimers staat. Ben nu wel heel benieuwd.
Bij de RDW is de tenaamstelling van 8 april 2026, dus best wel opmerkelijk.
C-15D & Berlingo
Totaal aantal Berichten: 469
- GS/GSA GS Club
- GS/GSA GSA Club
- GS/GSA GS Confort
- GS/GSA GS Pallas
- GS/GSA GS 1220 Club
Dat heeft dan alle schijn van snelle handel. Dan is er nog wat onderhandelingsruimte dus. De vorige eigenaar is bekend bij mij [edit mod].
Ook een mooi verkooppraatje, de “bina nooit geleverde 5-bak”. Die is n.l. helemaal nooit geleverd. Alleen in de GSA is deze geleverd, en dan weer heel vaak. Voor het inbouwen van de 5-bak in een GS moet je n.l. schutbord en subframe aanpassen. Dat inbouwen is gebeurd bij garage Bonhof in Epe.
Ik ben benieuwd naar de staat van de auto.
- C15 1.8 Diesel
- Berlingo 1.6 benzine
Dat is het. Na jouw reactie, zijn er wat meer vraagtekens erbij gekomen. Zeker met het gebeuren rond de versnellingsbak en aanpassingen daarvoor. Ben nu wel nieuwsgierig naar de staat van de GS.
De eigenaar heeft dus ook meer auto’s te koop staan, waaronder een DS, Traction en een Renault CV4.
Is dus een handelaar.
C-15D & Berlingo
Of het een goeie wagen is, kun je alleen van dichtbij zien , en een uurtje rijden. Dat het een ‘‘handelaartje’’ is, zegt niks .
rust is prima op z’n tijd…..
.
but rust ain’t
- C15 1.8 Diesel
- Berlingo 1.6 benzine
Ga zekers even goed dichtbij kijken en een ritje maken. Geen probleem dat het van een handelaar is. Was alleen nieuwsgierig naar de tenaamstelling.
C-15D & Berlingo