En ook de nieuwste versie is nog steeds mega traag.
Laad tijden nog steeds niet correct.
laden aan een 11Kw laadpaal duurt echt 3.5 uur maar volgens de app is hij in minder dan 2 uur klaar.
En de klantenservice die verwijst alleen maar naar je telefoon die slecht zou zijn.
Die hebben vast de reviews in de playstore nog niet gelezen.
Welke lader heb jij aan boord?
Is dat de standaard 3,7 kW, of de optionele 7,4 kW?
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor ![]()
Ik heb net de recensies gelezen op de play store en vraag me af of de auto zelf niets meer aangeeft een ouderwets dachboard dus.
Iedereen is drukker om alle elektroniche troep te koppelen dan rijden cq sleutelen.
Groet
De app werkt nog wel gewoon, bij mij tenminste.
Alle info komt door, ik kan ook op afstand de klimaatregeling activeren.
Enige probleem is dat hij vaak traag is.
Groet,
JW
Niet alleen traag. Heb zo het idee dat er vaak totaal geen verbinding is met de “Stellantis” server. Aan het begin en aan het eind van het laden geeft de app wel iets aan over de laad toestand. Tussendoor moeizaam. Ook geeft de app regelmatig aan dat de auto ontgrendeld is, terwijl dit niet zo is. Als ie voor de deur staat makkelijk te controleren. Ben als eens een keer terug gelopen naar een parkeerplaats om te controleren.
Het probleem zit niet bij de telefoons en de auto. Dit is nu al de 3e nieuwe auto en telefoon, het probleem blijft.
ëC5 Aircross MAX 210 Comfort Range
C1 Shine 3-drs full leather
Dat overkomt mij ook.
Vaak helpt het dan om even de “refresh-knop” te bedienen, veelal komt dan wél de juiste info op je schermpje.
Groet,
JW
Haha, als eens wist hoe vaak ik dat doe als ie staat te laden. Of van boven naar beneden over het scherm heen gaan. Geeft dan aan: Momenteel worden uw gegevens bij gewerkt. Wordt helemaal niks bijgewerkt. Wat mij wel opvalt is dat de app ‘s nachts contact gehad heeft met de auto. Zie je op home en dan rechts boven datum en tijd.
ëC5 Aircross MAX 210 Comfort Range
C1 Shine 3-drs full leather
Daar heb jij dan duidelijk meer last van dan ik
..... ![]()
Groet,
JW