Ombouwen familiale naar gewone break
Sputnik
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 231

- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Gepost: 15 juli 2026 01:56 PM

We gaan waarschijnlijk een CX break familiale kopen (vert tamaris) maar willen deze graag ombouwen naar een reguliere break. Daarvoor hebben we een achterbank nodig maar ook andere panelen en de rails. Dus daar zijn we naar op zoek. Heeft het CX magazijn dat liggen, dat iemand weet? Kleur enz maakt niet uit zolang het maar geen leer is.

Profiel  

Nielsje
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5051

- CX 2400 Pallas
Gepost: 16 juli 2026 12:10 PM
  [ # 1 ]

Het magazijn heeft een onderdelenlijst op de clubsite staan die je kan downloaden en inzien.
Verder kan je natuurlijk gewoon contact opnemen met het magazijn, ik denk dat dat meer zoden aan de dijk zet dan die vraag hier stellen..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Walon
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 116

Gepost: 16 juli 2026 04:06 PM
  [ # 2 ]

De interieur delen (stoelen / banken) zijn nog niet geinventariseerd maar die heeft het magazijn zeker. Ook Break onderdelen. Dus gewoon komen kijken, uitgraven want er ligt heel veel en kijken wat je wilt hebben.

En als je geen lid bent gewoon ff lid worden, die paar tientjes heb je zo terug verdiend met onderdelen aankopen…

Profiel  

Sputnik
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 231

- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Gepost: 16 juli 2026 05:48 PM
  [ # 3 ]

Super, ga ik zeker doen. Ik had ook al een mail gestuurd, natuurlijk, naar het magazijn. Omdat het inderdaad niet in die lijst stond.
Eerst de auto ophalen, begin augustus!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook