2 van de 2
 < Vorige 1 2

Hoeveel km halen jullie met de originele Michelin Primacy 4 op een C5 AC PHEV
marnix
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24

Gepost: 07 september 2026 11:18 PM
  [ # 16 ]

Misschien hebben ze de auto gebruikt als Safety Car op het circuit. Denk vooral dat het een auto is geweest van iemand met een tweede verblijf, die in Spanje ingeschreven was en daar als een local het zotteke heeft uitgehangen in de bergen.

Slijtage aan pedalen, stuur, deurgreep, kofferruimte: niets abnormaals. De wielen zijn ook nooit gewisseld, die zaten muurvast, zoals alu velgen dat na een paar jaar kunnen doen. Remblokken en klauwen zien er nagelnieuw uit. Strooi-zout heeft die ook nooit gezien.

Wat JW vertelt klopt: een beetje computeraar wist en overschrijft dat zo. De server van Stellantis uitpluizen, daar gaat niemand aan beginnen. Die discussies houden ze liever elk in hun eigen land.

We gaan er geen zaak van maken, het was gewoon gezonde nieuwsgierigheid. Het is een heerlijke auto. Tegen de winter nieuwe slofjes erop en we tuffen verder.

Case closed.

Profiel  

JW
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3096

- C5 Aircross PHEV
Gepost: 07 september 2026 11:56 PM
  [ # 17 ]

Alles overwegende: begrijpelijk.

Succes en veel plezier ermee, als ik terugdenk aan mijn ervaringen de afgelopen 5 jaar met mijn C5AC-Hy, heb je een beste kans dat dat zal lukken Wink

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook