5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
Een XM uit Spanje !?
Richard Kruizinga
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 194
Geregistreerd: 14-07-2004

Gepost: 24 september 2004 08:51 PM
  [ # 61 ]
rhil schreef:
Lelijke Eend schreef:

Maar waarom verspil jij een kostbaar fotorolletje aan zo’n rijdende verkeersdrempel ? Twisted Evil Wink


Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Dure drempel. Wel leuk om even overheen te rijden Laughing  Laughing  Laughing

M.vr.gr.

Ronald van den Hil

Nog leuker om er in te rijden!

Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 24 september 2004 08:52 PM
  [ # 62 ]
Richard Kruizinga schreef:
rhil schreef:
Lelijke Eend schreef:

Maar waarom verspil jij een kostbaar fotorolletje aan zo’n rijdende verkeersdrempel ? Twisted Evil Wink


Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Dure drempel. Wel leuk om even overheen te rijden Laughing  Laughing  Laughing

M.vr.gr.

Ronald van den Hil

Nog leuker om er in te rijden!

Bij voorkeur met een tank Cool

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 25 september 2004 01:08 PM
  [ # 63 ]

Re: uiteindelijke reis

rhil schreef:

Nou….wat zal ik zeggen. Ik ben weer terug in Nederland!! Zonder XM!!! Sad
(...)
Voor dat geld koop ik een auto in Nederland met minder twijfels

Je hebt de juiste beslissing genomen; al heeft het je dan wel de reis naar Spanje gekost. Er zouden zat mensen zijn geweest die zich hadden laten inpakken, of, omdat ze er nou toch waren en zich op die auto hadden verheugd, het ding alsnog hadden meegenomen.

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
rhil
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 07-08-2004

Gepost: 25 september 2004 07:20 PM
  [ # 64 ]

Re: uiteindelijke reis

Bassman schreef:

Je hebt de juiste beslissing genomen; al heeft het je dan wel de reis naar Spanje gekost. Er zouden zat mensen zijn geweest die zich hadden laten inpakken, of, omdat ze er nou toch waren en zich op die auto hadden verheugd, het ding alsnog hadden meegenomen.

Ik had van te voren afgesproken met mijzelf dat ik me niet zou laten verleiden om meer te betalen Evil or Very Mad . Uiteindelijk had dit weinig met de eigenaar te maken maar wel jammer dat dit zo laat boven water kwam.
Wel hebben mijn vrouw ik nog 1 dag op het strand gelegen met 27 graden en zijn we heerlijk uit eten geweest. Kosten?? Ach, ga een lang weekend weg en je bent meer kwijt (althans ik wel). En nu heb ik het geld voor de wintersport grotendeels al klaarliggen, das ook wel lekker Smile

Ronald

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook